Campanie de rechemare în service pentru un model Hyundai foarte îndrăgit

Publicat: 10 07. 2021, 18:23
Actualizat: 13 07. 2021, 17:40

Hyundai Auto România derulează o campanie de rechemare în service pentru modelul i30. Producătorul recomandă clienților notificați să se prezinte în cel mai scurt timp posibil în unitățile service autorizate pentru efectuarea gratuită a lucrărilor incluse de această campanie.

Campanie de rechemare în service se va face pentru actualizarea softului ESP la modelul Hyundai i30. Sunt afectate un număr de doar 6 exemplare din România. Tara de proveniență a exemplarelor vizate este Cehia.

Actualizarea softului are rolul de îmbunătăți performanța senzorilor de presiune din pneuri prin optimizarea sistemului ESP.

Această problemă nu influențează siguranță autovehiculelor afectate. Totodată, nu există incidente raportate de funcționarea necorespunzătoare a sistemului în cauza.

”Pentru orice detalii privind campaniile de recall Hyundai la nivel national, vă rugăm să contactați reprezentanții Hyundai Auto Romania sau cel mai apropiat reparator autorizat” se arată în informarea publicată de site-ul Anpc.ro.

O altă campanie de rechemare în service pentru marca Hyundai ajut loc în luna ianuarie 2021

Atunci erau chemate modelele Hyundai TUCSON NX4e, SANTA FE și i20. Campanie rechemare service pentru modelele Hyundai TUCSON și SANTA FE viza verificarea sistemului eCall, iar pentru i20 era vorba de o instalare a unui cablu extensie TMK.

De asemenea, Hyundai România a mai derulat o campanie de rechemare în service în luna noiembrie 2020. Model afectat atunci era Hyundai Kona Electric, iar clienții trebuiau să vină în service pentru verificarea și actualizarea softului sistemului BMS (Battery Management Software).