Campanie pentru purtarea centurii

Publicat: 19 02. 2010, 11:13

This browser does not support the video element.

De obicei campaniile rutiere mizează pe imagini şocante şi
factorul frică pentru a preveni comportamentele dăunătoare în
trafic. Aceasta nu, aceasta reuşeşte să fie impresionantă fără
imagini explicite, apelând la afecţiune şi viaţa de familie.
Stimulii folosiţi sunt atât de puternici încât efectul este mult
mai pregnant decât al uneia convenţionale.

Campania aparţine organizaţiei britanice Sussex Safer Roads
Partnership, şi este unul dintre cele mai de succes virale ale
anului. Poate unii dintre voi o ştiţi, dar toţi trebuie să o
urmărim şi să „îmbrăţişăm” mesajul. Chiar şi Bill Gates şi James
Cameron au rămas impresionaţi de această campanie. Chiar dacă a
fost concepută pentru publicul britanic, foarte multe canale
străine şi-au manifestat interesul pentru a o rula.