Ce regretă cumupărătorii după ce îşi iau maşină

Publicat: 11 11. 2017, 23:55

Un studiu efectuat de site-ul de comerţ online Autovolo.co.uk a scos la iveală faptul că aproape jumătate din cumpărătorii de autoturisme au regretat alegerea pe care au făcut-o, după ce şi-au achiziţionat un autovehicul.

În cadrul studiului au fost chestionaţi 2000 de oameni, iar acesta a demostrat că 47% dintre respondenţi au recunoscut că nu sunt mulţumiţi de maşina pe care şi-au cumprat-o, cele mai invocate nemulţumiri ulterioalele fiind cheltuielile cu reparaţiile sau unele defecte mecanice care au apărut.

Aproape 4 din 10 respondenţi (39%) care au cumpărat autoturisme noi şi second hand, au declarat că au subestimat costurile de funcţionare ale motorului, spunând că asigurarea, taxa de drum sau costurile pentru combustibil au fost mai mari decât se aşteptau.

 

 

26% au spus că maşina a suferit probleme mecanice, iar pentru un sfert din aceste persoane problemele au apărut în primele şase luni de la achiziţionare. Dar din aceşti 26% dintre proprietari, ale căror maşini au dezvoltat probleme mecanice, aproape 30% nu au făcut un test drive înainte de a le cumpăra.

22% s-au plâns de faptul că nu sunt mulţumiţi că valoarea masina lor a scăzut în perioada în care au folosit-o. 

Stuart Askey, directorul de vânzări al site-ului, a declarat că una dintre greşelile pe care mulţi dintre cei care îşi cumpăra o maşină o fac este nerăbdarea. Vor pur şi simplu să aibă un automobil propriu încât ignoră undele detalii care ulterior ”lucrează” împotriva lor.