Clienţii Toyota beneficiază de reduceri la service prin intermediul cardurilor de loialitate

Publicat: 30 05. 2013, 16:35

Toyota România oferă un program de loialitate care le permite clienţilor să acumuleze, pe un card de fidelitate, până la 10% din valoarea fiecărei reparaţii sau revizii. Banii adunaţi pe cardul de loialitate pot fi folosiţi apoi pentru a primi reduceri la reparaţiile sau reviziile viitoare.

„Am dorit să răsplătim loialitatea clienţilor noştri oferindu-le noi avantaje, acordate în funcţie de numărul de ani petrecuţi în reţeaua Toyota. Astfel, toţi clienţii Toyota cu o maşină cu o vechime de cel mult cinci ani pot beneficia de avantajele oferite de Cardul Toyota Smart. Acesta le permite să cumuleze pe card 5% din valoarea fiecărei reparaţii sau revizii, valoare pe care o pot folosi ca discount pentru orice reparaţie sau revizie ulterioară. Pentru clienţii cu maşini mai vechi de cinci ani, am pregătit cardul Toyota Celebration – prin care aceştia vor benefica de avantajul de a putea cumula pe card 10% din valoarea fiecărei reparaţii”, a declarat Radu Petrescu, Director After Sales Toyota România.

Pentru a benficia de avantajele oferite de noul Progam de Loialitate lansat de Toyota în România, clienţii pot obţine detalii de la Recepţia Service a oricărui Dealer Autorizat Toyota din România sau pe www.toyota.ro.