Contractul cu Bechtel a ajuns la 10 miliarde euro în 2005, însă în 2006 o anexa arată un total de 2,2 miliarde de euro
:format(webp)/https%3A%2F%2Fwww.promotor.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F08%2F11196616%2F1-5913480-afp-mediafax-foto-daniel-bockwoldt.jpg)
Departamentul pentru Proiecte de Infrastructură şi Investiţii Străine, condus de Dan Şova, a publicat marţi o serie de documente declasificate referitoare la contractul dintre statul român şi Bechtel International.
„Nu am reuşit la Ministerul Transporturilor să se găsească varianta originală a contractului semnat. Desecretizarea se face pe contractul original. Contractul desecretizat publicat în 2006 e cel original din 2003, dar updatat cu actele adiţionale din 2005. Nu s-a găsit varianta originală din 2003. (…) Anexele au apărut după 2005. Contractul a fost desecretizat în 2006”, a declarat Dan Şova.
Pe de altă parte, una dintre anexele la acordul de modificare a contractului, semnat în februarie 2006, indică un cost total estimat la 2,2 miliarde euro, potrivit documentelor publicate pe site-ul Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură.
Deci, cât a costat până la urmă contractul cu Bechtel reziliat în mai 2013? Probabil că nici ei nu mai ştiu…
Mai multe informaţii pe www.mediafax.ro