Cum se prezintă noul Audi A6 plug-in hybrid in versiunea de top

Publicat: 06 12. 2025, 07:30

This browser does not support the video element.

Luci Popa a făcut o nouă prezentare auto pe ProMotor. De această dată, modelul abordat este noul Audi A6. Cu toate că acesta are și o versiune complet electrică, a fost ales modelul hibrid.

Sedanul Audi A6 plug-in hybrid este echipat cu un motor pe benzină de 2.0 litri turbo cu 4 cilindri ce oferă 367 de CP. Ajunge de 0 la 100 de KM/h în 5,3 secunde și are o viteză maximă de 250 de KM/h. Mașina are 106 KM de autonomie electrică pe timp de vară și aproximativ 80 de MK pe timp de iarnă. Mașina este agresivă, aerodinamică și are un aspect plăcut. Hibridul are un preț de start de 66.600 de euro, comparativ cu rivalii Mercedes E-Class și BMW Seria 5 ce încep de la 62.800 respectiv 70.000 de euro.

Modelul prezentat este echipat cu Black Pack, ce oferă mai multe detalii de culoare neagră în exteriorul mașinii și cu pachetul sport S-Line. Pe exterior se pot găsi o multitudine de camere video de 360 de grade, iar sub grilă sunt montate radare. Mașina este echipată cu toate sistemele de asistență de cea mai nouă generație. Aceasta are atât sisteme de monitorizare a mașinii și a traficului, cât și sisteme de monitorizare a șoferului, pentru a se asigura că acesta este atent la drum. Noul Audi A6 poate chiar frâna singur atât cu fața cât și cu spatele în situații de urgență.

Farurile au mai multe moduri de operare și o semnătură luminoasă ce poate fi modificată. Toate acestea pot fi personalizate din interiorul mașinii. Noul Audi A6 are tracțiune față în mod normal, însă versiunea hibridă are tracțiune integrală Quattro ca echipare standard. Suspensiile sunt pneumatice pot fi echipate de cei ce doresc, iar jantele pot fi de la 18 la 21 de inci. Puntea spate primește direcție integrală ca standard pentru modelul hibrid.

Interiorul își menține standardul de calitate

Mașina este echipată cu deschidere electrică și un sistem „soft close”. Mașina este mai mare decât generația anterioară, având o lungime de aproape 5 metri. Geamurile portierelor sunt duble atât în față, cât și în spate, scaunele și bancheta sunt încălzite și are climă în 2 zone. Bateria sa are o capacitate de 20,7 kWh.

La interior, Audi a recunoscut că în ultima perioadă a folosit materiale de o calitate mai slabă față de anii precedenți. Totuși, interiorul este în continuare calitativ iar elementele de plastic dur nu sunt predominante. Scaunele sport încălzite și ventilate sunt foarte confortabile și au boxe în tetiere. Volanul de piele perforată este echipat cu padele pentru schimbarea treptelor de viteză. Ele pot fi folosite și pentru regenerarea energiei atunci când mașina trece pe modul electric.

Sistemele de asistență pot fi configurate din ecranul central, împreună cu toate celelalte opțiuni precum suspensiile pneumatice. Printre sisteme se numără avertizări pentru depășirea limitei de viteză, pentru neatenția șoferului sau frâna de urgență automată. Mașina este echipată inclusiv cu un sistem ce poate anticipa când culoarea semaforului se va schimba. Tot pe același ecran, ce se întinde pe aproape întreg bordul, sunt prezente și instrumentele și navigația. Este prezent și un heads-up display.

Puteți vedea mai multe aici:

VIDEO