Gabriela Firea: Pasajul de la Ciurel este realizat în proporţie de 90% – GALERIE FOTO

Publicat: 17 10. 2018, 09:28

Pasajul de la Ciurel este realizat în proporţie de 90%, a anunţat Gabriela Firea, pe pagina de Facebook, după o vizită pe şantier. Aceasta a cerut constructorului să mobilizeze toate resursele pe şantier ca să termine cât mai repede lucrarea, însă nu a dat un termen clar la care va fi gata. 

”Am recuperat întârzierile şi am reuşit să aducem acest proiect de la 13% la 90%. L-am asigurat pe constructor, căruia i-am solicitat să aloce toate resursele pentru accelerarea lucrărilor ca să putem profita de tot timpul pe care îl mai avem la dispoziţie până la iarnă, că fondurile pentru finalizarea acestui proiect sunt rezervate în buget, astfel încât acest obiectiv de investiţii atât de important pentru fluidizarea traficului în Capitală să fie finalizat cât mai rapid. În prezent, se lucrează la tensionarea hobanelor, la relocarea conductelor Elcen pentru apă industrială. După relocarea acestor conducte, pe amplasamentul eliberat va începe construcţia unui stâlp de susţinere pentru tablierul care va fi amplasat peste şoseaua Virtuţii. S-au deviat toate reţelele de medie şi joasă tensiune, s-a mutat punctul Trafo, iar pe amplasamentele eliberate se lucrează atât la platforme cât şi la rampe de urcare şi coborâre de pe pod”, a postat primarul Gabriela Firea pe pagina de Facebook. 

Penetraţia Splaiul Independenţei – Autostrada Bucureşti-Piteşti va avea o lungime de 8,3 kilometri, va începe la intersecţia Splaiul Independenţei cu Şos. Virtuţii şi se va termina pe A1, la Podul Ciorogârla.

Noua arteră va avea câte trei benzi pe sens şi va fi mărginită în anumite zone de străzi colectoare a traficului zonal. Vor fi construite trei pasaje supraterane: la intersecţia şos. Virtuţii cu Splaiul Independenţei, la intersecţia Penetraţia A1 – Bd. Uverturii şi la intersecţia cu Şoseaua de Centură şi în zona Pasajului CFR de la Ciorogârla.

Prin realizarea acestei penetraţii se va obţine o intrare mai facilă în Bucureşti dinspre autostrada Bucureşti – Piteşti, dar şi o redistribuire a traficului în importantele noduri de circulaţie propuse a se realiza prin pasaj denivelate.

Caracteristici tehnice: lungime drum 6,44 km, suprafaţă drum 128.980 mp, lungime poduri şi rampe3.560 m.

Proiectul a fost împărţit pe trei tronsoane :
– Tronsonul I – km 0 ( Splaiul Independenţei) – Şos. Virtuţii
– Tronsonul II – Şos. Virtuţii – Şos. de Centură
– Tronsonul III – Şos. de Centură – Autostrada A1

Anul trecut, Gabriela Firea declara că pasajul va fi gata la finalul lui 2017, apoi a spus că va fi gata în 2018.