Hyundai Auto România lansează programul Hyundai Asistenţă Rutieră

Publicat: 23 06. 2010, 13:30

Demersul face parte din strategia importatorului Hyundai în
România de a oferi servicii post-vânzare complete, integrate
pachetului de achiziţionare auto.
Posesorii autovehiculelor marca Hyundai achiziţionate
începând cu data de 15 iunie 2010
beneficiază gratuit de
serviciile de asistenţă rutieră în situaţii de tipul: defecţiuni
mecanice sau electrice, lipsă curent sau baterie slabă, pneuri
tăiate sau pană dublă, lipsă combustibil sau alimentare cu
combustibil greşit şi chei pierdute sau încuiate în maşină.
Tot ce trebuie să facă în acest caz clientul Hyundai este să
apeleze numerele de contact ale Hyundai Asistenţă Rutieră, serviciu
disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7 şi accesibil pe întreg
teritoriul României şi în alte 44 de state şi regiuni
europene.
Perioada de acoperire a programului este de 5 ani pentru
modelele Hyundai ix35 si i30u si de 3 ani pentru celelalte modele
ale gamei Hyundai.

Programul integrează servicii adiţionale celor de asistenţă
rutieră, precum continuarea călătoriei sau întoarcerea la
domiciliu, cazare la hotel sau înlocuirea autovehiculului
avariat.
Autovehiculele achiziţionate înaintea datei de 15 iunie 2010,
acoperite de garanţia de trei ani acordată de producător,
beneficiază de asistenţă rutieră constand în remorcarea
autovehiculului până la cel mai apropiat reparator autorizat
Hyundai de pe teritoriul României, în cazul defecţiunilor mecanice
sau electrice.
Numerele de contact la care poate fi apelat noul serviciu Hyundai
Asistenţă Rutieră sunt:
– din România (apel intern): 0753.127.127 sau 0313.202.202;
– din altă ţară europeană (apel internaţional):
0036.14.58.44.62.
Mai multe informaţii referitoare la programul Hyundai Asistenţă
Rutieră pot fi accesate la adresa web www.hyundai-motor.ro.