Nimic nu se pierde, totul se transformă. În “mai agresiv”, „mai spectaculos” [GALERIE FOTO]

Publicat: 03 01. 2017, 12:50

Imaginaţi-vă o lume a tuning-ului fărpă BMW-uri. Acum imaginaţi-vă o lume a femeilor fără blonde sau fără brunete sau fără roşcate? Se poate? Nu se poate! Aşa că azi avem BMW via Streetmaniacs. Un E36 cu airride albastru, al unuia dintre cei mai ultraşi BMW din România (tragem noi concluzia după pagina de FB J) Florin Tuţu şi al lui BMW!

Când te-ai apucat de modificări, ce modificări i-ai făcut şi cât ţi-au luat ca timp?

M-am apucat anul trecut pe vremea asta, modificările faţă de cum am luat maşina au fost destul de multicele , am început prin schimbarea volanului cu unul de M , husa de frână de mână şi cea de schimbător. Atât am schimbat la interior. Exterior, revopsita , eleronul LTW din fibră, grila luxury la bara faţă, lipul din fibră tot pe bara faţă. După toate astea, am montat o suspensie Airride. Jantele sunt unele custom … am cumpărat un set de jante OEM Style 21 pe 17″ şi de aici a început distracţia … le-am tăiat şi am construit pe miezul OEM flanşele pentru a trece în 18″ … am comandat toate piesele necesare pentru a le face modulare şi cam asta a ieşit … La mecanică, am pus braţele spate pentru camber, tot ce înseamnă bucşe şi cam atât… am schimbat evacuarea cu una originală de 2.8 pentru că aia de pe maşină făcea un zgomot foarte mare şi inutil. De curând am achiziţionat farurile Hella Celis Black. 

Unde ai făcut-o, câţi oameni au lucrat la ea?

Vopsitorie: Perfect Paint Auto Service. Aripile spate: Ghetto Tuning. Suspensie: AirForceSuspension. Lip Bara Faţă: Zombie Proiect. Jante: ExpertWheels. Cu ei am colaborat perfect şi ţin să le mulţumesc pe această cale … totul a ieşit bine , poate chiar mai bine decât mă aşteptam eu … 

Ai avut vreo problemă tehnică în timpul modificărilor

Probleme au fost , de exemplu după ce am vopsit maşina şi am ajuns cu ea la cei de la AirFroceSuspension am ajuns la concluzia că roţile pe spate nu intră dintr-o eroare de calcul … când am cumpărat roţile pe care le-am tăiat am fost foarte convins că sunt cele de M5 E34 , dar din păcate erau cele de Seria 8 şi aveau alt ET … aici a fost greşeala şi din motivul ăsta am ajuns la modificarea aripilor spate , Mihai „Ghetto Tuning” mi-a refăcut aripile în forma OEM „originală” dar cu 2.5cm mai mari. 

BMW E36 (GALERIE FOTO)

E ceva ce ţi-ai fi dorit să-i faci în plus şi nu ai reuşit?

Da , mi-am dorit să termin maşina integral , dar din păcate n-am putut … aşa că am lăsat partea de interior pentru anul asta , acum îi cunosc mai bine minusurile şi am tot timpul până la primăvară pentru a le remedia , retapiţat tot interiorul , schimbarea frânelor cu ceva mai mare pentru următorul set de jante , remediat problema lufturilor „aripile + capotă + faruri.