Noul Porsche 911 Turbo – Aceasta este mașina care accelerează de la 0 la 100 km/h în 2,8 secunde!

Publicat: 16 07. 2020, 12:47
Actualizat: 16 07. 2020, 12:48

Noul Porsche 911 Turbo accelerează de la 0 la 100 km/h în 2,8 secunde. Este versiunea “domesticită” a lui Turbo S, dezvăluit la începutul acestui an.

GALERIE FOTO

Noul Porsche 911 Turbo are motor boxer twin-turbo de 3,8 litri cu șase cilindri, cotat la 580 de cai putere (cu 30 mai mult decât generația pe care o înlocuiește) și 750 Nm (cu 40 mai mult). Unitatea este cuplată standard la o transmisie automată PDK cu opt trepte și dublu ambreiaj. De 2,8 secunde are nevoie pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, în drumul său spre viteza maximă limitată electronic la 320 km/h.

Viitorul posesor de 911 Turbo va putea alege una dintre cele două suspensii disponibile. Este vorba despre PASM (Porsche Active Suspension Management), oferită standard, și despre PASM Sport Suspension, care aduce mașina cu 10 milimetri mai aproape de sol, disponibilă opțional.

Standard sunt și Porsche Dynamic Chassis, evacuarea sport și șasiul sport. Pachetele Sport și Lightweight pot fi comandate contra cost.

Ca și Turbo S, și 911 Turbo vine cu sistemul de tracțiune integrală Porsche Traction Management. Contra cost, clienții pot opta pentru sistemul de frânare Porsche Ceramic Composite Brakes.

Modelul are, în partea frontală, un ecartament cu 42 de milimetri mai lat decât cel al generației anterioare, făcând astfel loc pentru jante de 20 de inci. În partea posterioară, ecartamentul este cu 10 milimetri mai lat. Jante de 21 de inci se regăsesc pe puntea spate.

Porsche 911 Turbo are un design agresiv

În ceea ce privește look-ul, sunt puține elemente care diferențiază versiunea Turbo de fratele mai sportiv, Turbo S, prezentat în luna martie a acestui an. Mașina cu proporții robuste, dar atletice, este echipată cu faruri LED. În partea frontală, prezintă și flapsuri care asigură răcirea compartimentului motor. În partea opusă, atrage atenția un eleron activ. Noul Porsche 911 Turbo S prezintă evacuări dreptunghiulare, în timp ce la Turbo S, se pot observa cele ovale, și stopuri cu tehnologie LED.

Viitorul posesor de Porsche 911 Turbo va primi Porsche Advanced Cockpit și Direct Touch Control. Ecranul tactil din consola centrală măsoară 10,9 inci. Scaunele sport, un volan GT cu padele pentru schimbarea treptelor de viteză, pachetul Sport Chrono, dar și sistemul BOSE Surround Sound (Burmester High-End Surround, opțional), amplifică senzația dinamică la bord.

Porsche plusează și la capitolul “Siguranță”. Funcțiile Lane Keep Assist cu recunoașterea indicatoarelor rutiere, Night Vision Assist și Surround View fac mașina mai sigură.