Poșta Română a cumpărat 80 de autoutilitare Renault Master. Ce dotări au noile vehicule
Poșta Română își modernizează flota cu 80 de autoutilitare Renault Master. Acestea au fost achiziționate printr-un contract de leasing financiar pe patru ani. Iată ce dotări au noile vehicule și care e principalul avantaj față de vechile autoutilitare.
Poșta Română a început un proces de retehnologizare pentru a crește siguranța rutieră și a reduce costurile operaționale.
Pentru a eficientiza transportul coletelor pe distanțe lungi, compania a decis să achiziționeze 80 de autoutilitare noi.
Poșta Română a cumpărat 80 de autoutilitare Renault Master
Reînnoirea parcului auto este una dintre prioritățile declarate ale Poștei Române.
Creșterea volumelor de livrări și a necesității unui flux logistic modern a determinat instituția să achiziționeze noi vehicule.
În urma unei licitații publice, Renault a câștigat contractul de furnizare a 80 de autoutilitare către Poșta Română.
Modelul Renault Master a fost ales datorită echipărilor, dar și unui raport preț-eficiență-calitate considerat optim.
„Această flotă de 80 de autovehicule este mai mult decât o investiție logistică: este un instrument de dezvoltare economică, un motor de eficiență și un semnal clar că Poșta Română a intrat într-o nouă etapă. Ținta noastră este clară: vrem o Poștă Română rapidă, eficientă, conectată și relevantă pentru fiecare român, indiferent unde trăiește – în marile orașe sau în cele mai îndepărtate comunități”, a declarat Valentin Ștefan, Director General Poșta Română, conform unui comunicat transmis de Renault România.
Au fost achiziționate 40 de autoutilitare tip furgon și alte 40 de autoutilitare cu oblon ridicător. Valoarea totală a contractului este de aproximativ 19 milioane de lei și include o asigurare tip CASCO pe 4 ani și RCA pentru primul an.
După primii 4 ani, Poșta Română poate achiziționa cele 80 de vehicule prin plata unei rate reziduale.
Ce dotări au noile autoutilitare ale Poștei Române
Vehiculele Renault Master achiziționate de Poșta Română sunt echipate cu o gamă extinsă de sisteme active de siguranță.
Printre dotările standard se numără:
- sistemul de frânare automată de urgență;
- controlul dinamic al traiectoriei;
- Extended Grip pentru aderență suplimentară pe suprafețe dificile;
- Hill Start Assist, care ajută la pornirea în rampă, etc.
Vehiculele au fost configurate special pentru nevoile operaționale ale Poștei.
Modelele Master pe șasiu au fost carotate tip BOX și sunt dotate cu oblon ridicător hidraulic, util pentru manipularea coletelor voluminoase.
Variantele furgon oferă protecții din lemn stratificat pe podea și pereți laterali, rezistente la uzură, instalate direct din fabrică.
La capitolul performanță și consum, utilitarele sunt echipate cu noua motorizare Blue dCi de 2.0 litri și 130 CP, una dintre cele mai eficiente din segment.
Consumul pornește de la 7,7 l/100 km pentru versiunile furgon și de la 10,7 l/100 km în cazul modelelor șasiu, conform datelor WLTP.
În combinație cu rezervorul de 80 de litri, autonomia poate ajunge până la 1.000 km, un avantaj esențial pentru traseele lungi din rețeaua națională.
Noile Renault Master vor fi utilizate în special pe rutele principale de transport, unde volumul de colete este în continuă creștere.