Primul SUV DS din istorie vine şi cu 300 de cai

Publicat: 28 02. 2017, 16:52

UPDATEDupă lansarea oficială de azi cu o săptămână înainte de Salonul Auto de la Geneva, ştim că DS (submarca franţuzească a celor de la Citroen) concurează cu Audi Q5 şi Range Rover Evoque. Da, spuneam în titlu de LED-uri 3D, aşa le numesc şefii de design de la linia premium Citroen DS. Au un motiv care le face să pară că au volum. Înăuntru, DS e un pic peste măsură de luxos, cu 5 funcţii de masaj în scaun, display-uri de 12 inci şi 4 configurări pentru interior cu materiale de calitate ultra.

DS7 e construit pe şasiul EMP2, modulabil, pe care mai sunt construite şi alte Peugeot-uri şi Citroen-uri (maşini din grupul PSA). Din 2019, SUV-ul o să aibă şi o motorizare hibrid, cu un motor de 1.6 litri turbo şi 200 de cai, şi două motoare electrice. Împreună dau 300 de cai pe toate cele 4 roţi pentru că motoarele electrice sunt pe roţile spate. În mod exclusiv electric, maşina o să aibă o autonomie de 50 de km. Până atunci, rămân valabile motorizările despre acre am scris în primul articol publicat, un pic mai jos.

Citroen a pus pe noul DS şi un nou sistem, care după ce evaluează drumul analizat de camere şi radare, adaptează în timp real suspensia la condiţiile de drum – se numeşte Active Scan. 

CITROEN DS 7 SUV 2018 GALERIE FOTO

 

Articol iniţial

Submarca de lux DS este a companiei PSA (Peugeot – Citroen). Toate maşinile cu sigla DS sunt modele Citroen de linie care costă mai mult, au materiale de calitate mai bună, sunt mai făţoase cu nişte elemente de stil peste ce scoate marca mama. Hai să spunem că sunt nişte ediţii speciale, premium, mai simplu şi mai direct.

Pentru Geneva, Citroen pregăteşte lansarea primul SUV DS. DS7, un model care ar trebui să se bată cu maşini de rangul lui Audi Q5. Primele poze cu maşina sunt de paparazzi auto şi vin de pe site-ul Carscoops, preluate de pe CItronfeng, un blog al fanilor Peugeot-Citroen-Dongfeng (acţionarul chinez).

Puterile motoarelor sunt între 130 (diesel) şi 240 de cai benzină. Va exista şi o variant plug-in hybrid care înseamnă totodată şi tracţiune integral dacă motorul electric va fi pus pe puntea spate, pentru roţile posterioare.