Renault a spart rezerva de cai putere la Geneva. Maşina asta se ia cu Ferrari

Publicat: 07 03. 2017, 17:44

O să începem cu partea tristă: e numai un concept şi zilele înfăptuirii sale sunt departe. Poate generaşia noastră s-o prindă ca maşină de serie. Deşi e greu să o prinzi. Are o caroserie din carbon  şi nişte roţi ep 20 de inci. Ok, asta am mai pomenit până azi. Nu e ceva wow. Însă mai are 1.400 de kg din care 450 cântăresc bateriile pentru cele două motoare electrice (faţă / spate). Răspunsul e 460 de cai putere. Aţi ghicit. Şi 640 Nm de la 0 rpm în sus. ZOE EV prinde suta în 3.2 secunde. Exact cât v-a luat să citiţi acest lucru. Viteza maximă de 210 km/h e atinsă în 10 secunde. Înăuntru, maşina continuă aceeaşi ţinută sport, cu scaune Recaro şi butoane de comandă din Formula E (electrică).  ZOE EV Sport se trage din ZOE lansat în 2013. Maşina de serie are 92 de cai putere. Costă 24.000 de euro şi are o autonomie ideală de 400 km cu o baterie de 41 kWh.  

RENAULT ZOE SPORT EV (GALERIE FOTO)