Salonul Auto de pe Facebook e în perioada 1 ian – 31 dec

Publicat: 28 08. 2017, 17:23

Este al treilea an consecutiv când mărci cu ştaif nu vin la cele mai mari saloane auto. Frankfurt e o dată la doi ani, alternează cu Parisul. Unul dintre motive – conform Autonews – ar fi că brand-urile mari au început să arate conceptele şi maşinile importante la evenimente exclusiviste – cum ar fi Goodwood Festival of Speed, Pebble Beach sau la lacul Como (Villa d’Este).

Motivul principal este că mărcile comunică mult mai uşor şi mai rapid pe Facebook şi alte platform de socializare. Ele sunt constant racordate la client şi comunicarea este foarte aproape de unu la unu. Astfel mesajul ajunge mult mai repede la consummator, cu toate detaliile şi informaţiile despre maşina nou-lansată. Experienţele video care pot fi communicate via social media sunt totale, la 360 de grade şi interactive, aşa că prezenţa la un salon auto e iterativă şi generează costuri inutile (logistică foarte scumpă comparativ cu un târg de gadget-uri, în contraexemplu).

Cele 9 mărci foarte mari care nu s-au înscris pe liste la Frankfurt anul ăsta sunt Alfa Romeo, DS (Citroen), Fiat, Infiniti, Jeep, Mitsubishi, Nissan, Peugeot şi Volvo. Unele companii care nu merg la Salon de la Frankfurt organizează şi fac în aceeaşi perioadă diverse acţiuni pentru clienţi – teste, evenimente, oferte speciale.