Seat – planuri interne

Publicat: 04 07. 2008, 14:56

Obiectivul de vânzări al mărcii spaniole stabilit pentru 2008 este comercializarea a 5.500 de automobile, în creştere cu 11% faţă de nivelul de anul trecut, dar importatorul s-a confruntat cu o scădere de 5% în primele cinci luni. Revirimentul Seat va avea însă la bază  vechea generaţie a modelului Ibiza, şi modele Leon, Cordoba şi noua Ibiza.

"Avem toate resursele pentru a atinge ţinta pe care ne-am propus-o pentru acest an, aceea de 5.500 de maşini. Cu toate acestea, evoluţia imprevizibilă a pieţei în ultimele luni a demonstrat că a face previziuni exacte în privinţa evoluţiei vânzărilor este un lucru destul de dificil în momentul de faţă", a declarat agenţiei MEDIAFAX, directorul mărcii Seat în România, Bogdan Militaru.

Militaru a mai spus că repoziţionarea vechii generaţii a Seat Ibiza, printr-un preţ mai mic la varianta standard, ar putea impulsiona livrările acestui model, disponibil acum în două variante de echipare, Fun şi Exclusive.

Modelele Seat disponibile în România sunt Ibiza, Leon, Cordoba, Altea, Altea XL, Altea Freetrack, Toledo, Alhambra şi noua generaţie Ibiza. În toamnă, urmează să fie lansată noua Ibiza în trei uşi, iar anul viitor un sedan denumit Exeo.