Toyota Focşani a primit premiul „Ichiban”

Publicat: 04 05. 2011, 16:36

Toyota Focşani a fost recompensată pentru performanţele
excepţionale obţinute în Satisfacţia Consumatorului, atât în zona
de vânzări cât şi în cea de post-vânzări . Premiul a fost decernat
Domnilor Gheorghe Bercuci şi Alin Bercuci, de către Didier Leroy,
President & CEO al Toyota Motor Europe.

Aproximativ 2.600 de retaileri europeni au fost evaluaţi cu
privire la rezultatele lor printr-o monitorizare continuă a
performanţei , care este inclusă în standardele companiei. Pe baza
unui set de criterii de selecţie, 41 de retaileri au primit
distinctţa recunoaşterii la nivel european de către Toyota.

„Premiul Ichiban reprezintă recunoaşterea formală a
performanţelor obţinute în practicarea filozofiei Toyota ,”Clientul
pe primul loc” . Fiecare membru al echipei Toyota se angajează să
obţină mereu cele mai bune performanţe, iar retailerii noştri se
străduiesc să ofere clientului cea mai bună experienţă. Ne bazăm pe
faptul că retailerii care au câştigat distincţia Ichiban vor
constitui un exemplu de urmat în satisfacţia deplină a clientului!”
a spus Didier Leroy în cadrul ceremoniei.

„Suntem deosebit de onoraţi de faptul că un partener al Toyota
România a obţinut premiul Ichiban. Aceasta este confirmarea
eforturilor întregii reţele Toyota, îndreptate spre obţinerea
satisfacţiei depline a clienţilor noştri”, a declarat Camelia
Strete, Senior Customer Satisfaction Manager.

„Ichiban” este un cuvant japonez, împrumutat din sintagma
„Okyakusama Ichiban” care înseamnă „Clientul pe primul loc”. De la
prima ceremonie a Premiilor Ichiban desfăşurată în 2006 şi până în
prezent, performanţele retailerilor Toyota s-au îmbunătăţit cu 21%
în vânzări şi 14% în servicii de post vânzare.