Union Motors – cel mai nou dealer Opel

Publicat: 26 11. 2010, 16:53

Ca parte a grupului New Kopel România, a cărui filozofie şi
atitudine se poate sintetiza în sloganul „Always Yes”, Union Motors
a trecut, odată cu intrarea în marea familie Opel, la activarea
acestei atitudini pozitive şi centrate pe client, prin lansarea în
premieră absolută în România a unui concept inovator de
personalizare a serviciilor sale prin adăugarea de valoare.

Astfel, noul showroom Opel deschis recent în fosta locaţie IPSO
din nordul Bucureştiului va fi primul One Stop Auto Center creat
pentru a facilita semnificativ pentru clienţi procesul de
achiziţionare şi întreţinere a automobilelor. Pentru clienţii
care-şi doresc o maşină Opel nouă, One Stop Auto Center Union
Motors este doar la un telefon distanţă, iar odată sosiţi în vizită
la showroom, clienţii se vor bucura de serviciile reprezentantului
lor personal Opel, care le va pune la dispoziţie toate informaţiile
necesare şi le va răspunde la toate întrebările direct şi pe
înţeles.

Clienţii care-şi doresc să achiziţioneze un Opel nou fără a avea
măcar nevoie să deschidă portofelul, pot aduce la schimb maşina lor
veche ca avans şi pot achita diferenţa până la 60 de rate
lunare.

Clienţii care doresc să testeze un Opel se pot programa la un
test-drive personalizat, bazat pe sistemul „pick-up”, o altă
premieră lansată de Union Motors în România. Prin acest sistem,
modelul Opel dorit va veni să preia clientul dintr-o locaţie
prestabilită din Bucureşti, îl va aduce la showroom pentru a face
cunoştinţă cu reprezentantul său personal Opel şi, după drive test,
îl va conduce înapoi.

Unii clienţi sunt deja proprietari de Opel şi au nevoie de
service. Tot ce au de făcut este să dea un telefon pentru o
programare şi vor putea beneficia nu doar de calitatea şi
profesionalismul pe care, fireşte, le asteaptă de la service-ul
Union Motors ci şi de servicii cu valoare adăugată.

• Dupa ce au lăsat maşina la service-ul Union Motors, o maşină
cu şofer îi va conduce într-o locaţie prestabilită din
Bucureşti.
• Când maşina este gata, Union Motors îi anunţă şi le trimite o
maşină cu şofer să-i preia dintr-o locaţie prestabilită din
Bucuresti şi să-i aducă la Union Motors pentru a-şi recupera maşina
personală.
• Clienţii se pot bucura de un 20% discount la manoperă dar şi la
piese
• Dacă reparaţiile maşinii durează mai mult de 24 ore, Union Motors
va pune la dispoziţia clienţilor o maşină de schimb cu 50%
discount.
• Dacă este necesară asistenţa rutieră, Union Motors va trimite
clienţilor o platformă pentru a-i prelua.

Când un client are nevoie de o maşină de închiriat, aici va găsi
cele mai flexibile condiţii, iar în caitate de client Union Motors,
se va putea bucura de tarife preferenţiale, deoarece noul One Stop
Auto Center Union Motors face parte din acelaşi grup cu Sixt
Rent-A-Car, numărul 1 în Germania şi una dintre cele mai reputate
companii europene de profil.

Cand clienţii au nevoie de o flotă de maşini dar nu doresc să se
încarce cu povara administrării ei pe termen mediu sau lung, n-au
nevoie să deţină o problemă când pot închiria o soluţie. Noul One
Stop Auto Center Union Motors le pune la dispoziţie cea mai
completă şi flexibilă gamă de soluţii de leasing operaţional. Mai
concret, clientul alege maşinile, iar de restul are grijă Union
Motors: de la înmatriculare la taxe de drum, de la întreţinere la
asigurări, de la managementul anvelopelor la cel al accidentelor,
cu asistenţa rutieră şi call-center 24/7. Iar noul One Stop Auto
Center Union Motors poate asigura aceste servicii pentru că
aparţine aceluiaşi grup ca şi Sixt Operational Leasing, pionierul
leasingului operaţional în România, cu clienţi la peste 200 de
companii de vârf de pe piaţa românească şi administrând pentru
aceştia peste 5.000 de maşini.

Pe scurt, apelând la One Stop Auto Center Union Motors,clienţii
se vor putea bucura de performanţele Opel dar şi de mult mai mult
decât atât: aşteptările lor vor fi împlinite în cele mai mici
detalii.