Volkswagen Golf GTI, daună totală în Germania, reparat și vândut în România

Publicat: 02 05. 2020, 14:00
Actualizat: 02 05. 2020, 23:08

A cumpărat un Volkswagen Golft 7 GTI declarat daună totală în Germania. A reparat mașina în România și acum vrea să o vândă. Cât l-a costat epava și cât costă acum Golf-ul reparat?

GALERIE FOTO

Dan la Mașina Potrivită a primit povestea Golf-ului GTI lovit și reparat. Un pasionat de mașini și-a cumpărat mașina declarată daună totală, ca să o repare. 7.000 de euro a dat pe epavă în Germania, în timp ce transportul către România și reparațiile, în jur de 7.500 de euro. Nemții estimaseră reparațiile la aproximativ 40.000 de euro, o valoare care i-a determinat să declare automobilul daună totală.

Mașina a fost serios avariată pe partea dreaptă. Bara din față, aripa din față, portiera și aripa din spate sunt îndoite și zgâriate, iar oglindă nu mai avea pe acea parte. Portiera trebuia și ea înlocuită, dar montanții par să fi rămas intacți. Din fericire, airbag-urile nu au sărit și, chiar dacă Golf-ul are o planetară ruptă, românul care a cumpărat mașina a primit din start asigurări că totul va fi în regulă.

Prețul de achiziție a fost destul de mare pentru că mașina are tuning „stage 2”. A primit aproape 350 de cai putere, dezvoltați de motorul turbo de 2.0 litri pe benzină. Modificările au costat – spune cel care a cumpărat-o – aproximativ 5.000 de euro. Are și certificări și facturi.

Cel care vrea acum să o vândă spune că suspensia sport și jantele de 19 inci o fac incomodă pe drumurile din România. Nici consumul nu este atractiv.

Cât cere pe acest Volkswagen Golf 7 GTI?

Când Dan de la Mașina Potrivită a primit povestea Golf-ului declarat daună totală în Germania și reparat în România, acesta era la vânzare cu 17.000 de euro. Între timp, mașina cu 98.000 de kilometri la bord și o listă lungă de dotări a ajuns la 16.300 de euro. Vânzătorul este dispus să o dea și fără anvelopele de iarnă și camerele video, cotate împreună la 800 de euro.

În anunțul publicat pe autovit.ro, acesta scrie că nu refuză nici schimburi. Își dorește un SUV cu transmisie automată, tracțiune integrală și care a rulat sub 100.000 de kilometri. Dar în acest caz, Golf-ul costă 20.000 de euro.

Ce recomandă specialistul? Vezi mai jos:

VIDEO: