Volvo susţine car-sharingul prin lansarea unui program denumit M

Publicat: 04 07. 2018, 14:05

Volvo lansează M, un nou brand care va extinde operaţiunile globale de mobilitate ale companiei, oferind acces sigur, la cerere pentru maşini şi servicii, printr-o aplicaţie intuitivă. M va învăţa despre nevoile, preferinţele şi obiceiurile utilizatorului, personalizând relaţia cu consumatorul. Debutul său va avea loc în Suedia şi SUA în primăvara lui 2019.

”Volvo Cars devine mai mult decât o companie producătoare de maşini. Observăm că utilizatorii din urban regândesc modul tradiţional de ownership. M este parte a răspunsului nostru. Ne dezvoltăm pentru a deveni un furnizor de servicii direct către consumator sub noua noastră misiune ‘Freedom to Move’,” spune Håkan Samuelsson, preşedinte şi director executiv Volvo Cars.

M dezvoltă propria tehnologie de învăţare care întreabă utilizatorii despre nevoile lor specifice în loc să îi informeze doar despre locul din care pot lua o maşină.

”Serviciile disponibile în prezent oferă în principal alternative pentru taxi sau transportul public”, spune Bodil Eriksson, CEO al Volvo Car Mobility. ”Noi ne concentrăm asupra modului în care oamenii îşi folosesc maşinile, ceea ce ne diferenţiază de ce există în prezent pe piaţă. Obiectivul nostru este să oferim o reală alternativă pentru acea experienţă. Maşinile ar trebui să ne permită să ne trăim viaţa în felul nostru, să ne ajute să ducem lucrurile la bun sfârşit şi să maximizăm timpul preţios pe care îl avem. Vedem oportunitatea de a oferi o experienţă premium.”

Echipa experimentată şi foarte talentată de ingineri de software împreună cu liderii competenţi ai brandului M dezvoltă noul concept bazându-se pe cei 20 de ani de învăţare şi pe datele deţinute de Sunfleet, pionierul în car-sharing al Volvo Car Group.

Compania Sunfleet este liderul de piaţă din Suedia în domeniul car-sharing cu 500.000 tranzacţii anuale şi o flotă de 1.700 de maşini. Compania va fi absorbită de către brandul M în 2019, iar serviciul va fi disponibil pentru toţi membrii existenţi Sunfleet.

”Mobilitatea trece printr-o transformare fundamentală şi Volvo Cars este lider în această schimbare. Lansarea M creează noi surse de venit pentru Volvo Cars şi va fi parte din obiectivul companiei de a construi peste 5 milioane de relaţii directe cu consumatorul până la mijlocul deceniului următor”, a spus Samuelsson.