Am condus versiunea europeană Mitsubishi i-MiEV

Publicat: 04 11. 2010, 18:00

Faţă de modelul japonez, care este deja vândut de
aproape un an de zile în Japonia şi Honk Kong, i-MiEV-ul european
are câteva modificări.
Vizual, spoilerul faţă este
diferit, modelul european având două proiectoare ce sunt folosite
ca lumini de mers pe timp de zi. În plus, spoilerele sunt gândite
pentru a satisface toate regelmentările UE. Versiunea europeană
este dotată standard cu ASC, sistemul de control al tracţiunii,
sistem util pe drumurile europene mai ales în condiţii de aderenţă
scăzută. Mitsubishi i-MiEV trimite puterea motorului electric către
puntea spate. De asemenea, sunt oferite standard airbagurile
laterale şi cortină. În plus, garanţia pentru toate componentele
electrice este de cinci ani sau 100.000 km.

Scaunele sunt ceva mai confortabile decât la versiunea
japoneză şi o idee mai profilate
, dar spaţiul este limitat
în faţă. La cei 1.75 metri înălţime pe care îi am, eu trebuie să da
scaunul şoferului la maxim în spate. Un şofer mai înalt cred că va
avea probleme în a-şi găsi o poziţie confortabilă la volanul
i-MiEV-ului.