Opel Meriva – Test în România

Publicat: 07 09. 2010, 07:00

Modelul
testat de noi era dotat cu un propulsor pe benzină de 1,4 litri
turbo.
Dezvoltă 120 CP şi 175 Nm. Este motorizarea de
mijloc în gama „benzinarelor”. Mai există un 1.4 aspirat de 100 CP
şi un alt 1,4 Turbo de 140 CP.

Modelul nostru era dotat cu o cutie de viteze manuală cu
cinci trepte.
Uşor de folosit, levierul are o cursă lungă
între trepte. Motorul de 120 CP este o alegere bună, suficient de
puternic şi cu un consum decent de aproximativ 8 litri în uz mixt.
De remarcat, silenţiozitatea acestui propulsor la relanti. Doar
turometrul îţi mai indică că motorul este pornit, pentru că altfel
nu se mai aude nimic.

Preţurile pentru Meriva pe benzină încep de la 13.750 euro (TVA
inclus) şi ajung până la 16.925 euro (TVA inclus). Pentru diesel
intervalul este între 15.940 şi 18.695 euro (TVA inclus).

Versiune: 1.4 Turbo 120 CP Enjoy

Motor: L4, Euro 5, 1.364 cmc, 120 CP/ 4.800-6.000 rpm, 175 Nm/
1.750-4.800 rpm

Performanţe: 0-100 km/h – 11,5 sec., viteză maximă 188 km/h

Consum: urban 8 l/100 km, extraurban: 5 l/100 km, mediu 6,1
l/100 km, emisii CO2 – 143 g/km

Preţ de bază: 15.975 euro cu TVA

Preţ model testat: 19.190 euro cu TVA

Dotări suplimentare:

Pachet Enjoy 2
Volan imbracat in piele
Comenzi audio pe volan
Tempomat
Climatizare bi-zona + sistem electronic de control
al temperaturii
Parbriz cu protectie solara
Alarma
Senzori de parcare fata / spate
Pachet Enjoy 3
Proiectoare de ceata
Jante aliaj usor 16″, 7 spite
Geamuri spate actionate electric
Geamuri spate cu tenta inchisa
Priza 12V in portbagaj
Roata de rezerva de dimensiune redusa
Pachet Iarna
Volan incalzit
Scaune fata incalzite
Jante aliaj usor 17″
Pachet Scaune Functional
Buzunare de plasă şi măsuţă plianbilă în spatele
scaunelor faţă,
Sertar de depozitare sub scaunului
pasagerului din faţă
Telefon universal hands-free cu Bluetooth
Radio CD400
Computer de bord
Silver Lake (metalic paint)
Tapiterie Skyline Atlantis Jet black