Mitsubishi L200 – maşina de serviciu offroad!

Publicat: 05 08. 2008, 23:50

This browser does not support the video element.

Motivele pentru care am ales Mitsubishi L200 ca partener offroad le-am mai expus. Însă atunci era vorba de nişte estimări teoretice, pe când acum pot face afirmaţii practice. Cea mai importantă este că Mitsubishi L200 a început să îmi placă mai mult decât credeam.

Iniţial, când am văzut primele poze cu maşina proaspăt lansată pe piaţă, am crezut că japonezii fac glume proaste: un pick-up rotunjit şi aproape efeminat? După ce şi-a format o reputaţie atât de puternică de cărăuş 4×4 de încredere… Se părea că L200-le va fi un mare eşec.

Dar nu a fost aşa, pentru că Mitsubishi a gândit o chestie destul de logică: ne bazăm pe reputaţia de pur şi dur şi creăm o maşină mai life-style. Dar care să păstreze pedigree-ul şi caracterul util al unui offroader de încredere. Reţetă care a avut un succes neaşteptat de mare.

Cred că, în România, Mitsubishi L200 este cel mai important model în ce priveşte evoluţia vânzărilor de maşini 4×4 pick-up, fiind cel care a schimbat concepţia oamenilor despre ce înseamnă o utilitară modernă.

În mod interesant, Mitsubishi L200 arată destul de prietenos la exterior, este foarte apropiat de o berlină la interior, dar ascunde o tehnică redutabilă sub caroserie şi are un pronunţat caracter util, datorită benei.

Dacă îl echipezi cu un hard-top, L200 începe să rivalizeze cu SUV-urile (mai ales dacă recurgi la personalizările oferite în catalogul modelului). Numai că are un atu: nu este nicidecum un SUV.

Lucru pe care l-am remarcat cu ocazia primelor teste, dar pe care l-am aprofundat mai mult acum, de când petrecem mai mult timp împreună.