Bugatti Veyron, în original, la un preţ de doar 210.000 €? Desigur!*

*Model 2008, un pic peste 30.000 de kilometri la bord, unic proprietar, carte service la zi. Are nevoie doar de câteva reparaţii... minore.

Bugatti Veyron, în original, la un preţ de doar 210.000 €? Desigur!* Bugatti Veyron, în original, la un preţ de doar 210.000 €? Desigur!*

O să fii surprins, însă 30.000 de kilometri, pentru un supercar, este o sumă destul de mare. Însă motivul pentru care acest Veyron costă atât de puţin nu este legat de anul producţiei (2008) sau despre numărul de kilometri. Motivul este unul mult mai evident: este avariat serios. 

Maşina a fost implicată într-un accident în Elveţia şi, din motive necunoscute (o să punem asta pe seama costului reparaţiilor), firma unde era asigurată maşina s-a hotărât să o vândă în cadrul unei licitaţii. Preţul final de achiziţie a fost de 254.000 CHF (circa 210.000 EUR)

Iese la polish... dacă ai vreo 600 de mii de euro la îndemână

Sunt multe super-maşini pe care poţi să le cumperi cu aceşti bani (noi ne gândim la un Huracán LP 610-4, de exemplu), însă, pe de altă parte, Veyron e numai unul - mai ales când e avariat.

Suma impresionantă privitor la acest Veyron nu este cea a vânzării-achiziţiei, ci a costului de reparaţie necesar pentru a face acest hypercar ca nou: între 600 şi 650 de mii de euro

Chiar şi aşa, suma finală a proiectului de restaruare (în care ar intra şi achiziţia) este mult mai avantajoasă faţă de achiziţionarea unui Veyron second-hand - nu prea găseşti sub 1.000.000 €.

Ca să nu mai zicem că, după cum istoria ne-a învăţat, povestea unei maşini este unul dintre elementele care fac ca valoarea acesteia să crească în timp. Deci, în cele din urmă, afacerea asta chiar se dovedeşte a fi fost una cât se poate de bună. 

Sursa: axa.ricardo.ch via Motor Authority