Cea mai înmatriculată marcă în primele două luni ale anului, în România

După ce la finele anului trecut ...

Cea mai înmatriculată marcă în primele două luni ale anului, în România Cea mai înmatriculată marcă în primele două luni ale anului, în România

După ce la finele anului trecut Opel marca al patrulea an consecutiv de creştere a numărului de autovehicule comercializate pe piaţa românească şi după un început în forţă în 2018 cu o urcare pe locul trei în clasamentul celor mai vândute mărci, Opel România înregistrează cea mai mare creştere a înmatriculărilor în primele două luni ale anului.

Creştere record de cca 59% faţă de anul trecut

Datele confrom rapoartelor de înmatriculări autoturisme (PC), disponibile la această dată arată o creştere record de cca 59%  pentru Opel în primele două luni ale anului, marca din Russelsheim înregistrând cea mai mare creştere din top 10.

Citeşte şi Noul motor pe benzină care-i va face pe iubitorii de diesel să nu mai doarmă noaptea, vine în 2019

Tot în acest interval, totalul înmatriculărilor Opel pe segmentele automobilelor şi utilitarelor uşoare (PC + LVC) a înregistrat o creştere de 56%. Raportată la număr de unităţi, performanţa Opel (PC + LVC) înseamnă 1364 autovehicule înmatriculate anul acesta, faţă de 874 în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Rezultatul excelent se datorează ofertei deosebit de competitive, dar şi acoperirii de noi segmente prin introducerea de noi modele în gamă, precum SUV-ul de clasă B, Crossland X şi cel de clasă C, Grandland X.

Rezultatele deosebit de bune din ultimii 4 ani au la bază şi succesul filosofiei Opel, aceea de a oferi tehnologii care de regulă sunt limitate la clasa premium, unui număr cât mai mare de clienţi. Această abordare a atras noi clienţi pentru marca din Russelsheim în ultimii ani. Tehnologii de siguranţă de top, infotainment şi conectivitate la nivel de clasă premium şi un design plăcut au punctat invariabil în deciziile clienţilor.

Citeşte şi Şeful celui mai mare producător mondial dă bomba cu motorină

Siguranţa activă şi pasivă a autovehicului a devenit în ultimii ani un criteriu de selecţie din ce în ce mai important pentru clienţii de pretutindeni. La acest capitol, marca Opel este unul dintre performeri. Un exemplu în acest sens este şi unul dintre cele mai noi modele lansate pe piaţa de la noi, Crossland X, care, în cadrul clasamentelor de siguranţă publicate în noiembrie anul trecut de Euro NCAP a primit punctajul maxim de cinci stele la cele patru categorii evaluate: protecţia adulţilor, protecţia copiilor, protecţia pietonilor şi sistemele de asistenţă pentru siguranţă, fiind nominalizat autovehiculul cel mai sigur din clasa din care face parte.