Circuit auto de 1.2 kilometri lungime, construit de Titi Aur lângă Bucureşti!

Titi Aur a reuşit să obţină finanţare europeană pentru a-şi împlini un vis pentru care luptă de foarte multă vreme: construirea unui circuit asfaltat lângă Bucureşti, pe care să se desfăşoare cursurile şcolii sale de conducere defensivă. Este un prim pas spre intrarea în normalitate (şi legalitate) pentru foarte mulţi pasionaţi de maşini

Circuit auto de 1.2 kilometri lungime, construit de Titi Aur lângă Bucureşti! Circuit auto de 1.2 kilometri lungime, construit de Titi Aur lângă Bucureşti!

Titi Aur nu este doar un multiplu campion de raliuri, ci şi unul dintre cei mai cunoscuţi piloţi români, iar experienţa sa vastă în lumea raliurilor l-a determinat acum şapte ani să-şi deschidă o şcoală de pilotaj - Şcoala de Conducere Defensivă şi Pilotaj Titi Aur. Iată că, acum, are în sfârşit şi banii necesari pentru a trece la nivelul următor, şi anume construirea unui circuit auto lângă Bucureşti.

Este vorba de un circuit care are o pistă de asfalt lungă de 1.2 kilometri, precum şi o pistă de macadam, lungă tot de 1.2 kilometri. Nu vorbim, aşadar, de un circuit de mare viteză, ci de unul pregătit pentru cei care vor să înveţe bazele pilotajului sportiv, dar mai ales pentru cei care vor să înveţe să conducă defensiv - în special şoferii marilor companii, care sunt dispuse să plătească pentru aceste cursuri. Impactul lor în salvarea de vieţi şi reducerea pagubelor materiale este imens, după cum arată un material detaliat Pro Sport.

Macadamul este încă preferat în România pentru cursurile de pilotaj sportiv

Totuşi, proiectul major al lui Titi Aur este construirea unui autodrom lângă Bucureşti, lucru sinonim cu ducerea afacerii la un nivel superior. "Am beneficiat de fonduri europene pentru 70% din valoarea investiţiei de aproape 12 milioane de euro, am avut şi ajutorul BCR pentru o parte din bani. Şantierul se va desfăşura pe 12,5 hectare de teren, construcţia care va începe luna aceasta se va întinde pe 3.000 de metri pătraţi. Vom avea săli de clasă, săli pentru simulatoare, restaurant, zonă administrativă, dar şi poligoane. Vor fi 8 simulatoare pe teren, o zonă de acvaplanare, o zonă cu aderenţe diferite, cu evitare de obstacole, o zonă de macadam. Teoretic, până pe 23 martie, totul va trebui să fie funcţional. Asta o să fie adevărata investiţie, primul autodrom din Europa de Est şi, zic eu, cel mai bine dotat din lume"spune pilotul.

Autodromurile pentru şcoli de pilotaj sunt ceva obişnuit în Vest. La noi, abia apar

Compania Titi Aur SRL, cea care administrează Şcoala de Conducere Defensivă şi Pilotaj, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 683.000 de euro şi un profit net de 128.000 de euro, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe. Şcoala a avut, în medie, 10 angajaţi în 2013, potrivit aceleiaşi surse.

Titi Aur, 51 de ani. De 8 ori Campionul României la Raliuri

Despre cum puteţi ajunge cursanţi ai lui Titi Aur, ce înseamnă şofatul defensiv precum şi ce impact are acesta în salvarea de vieţi şi de bunuri materiale, citiţi în materialul original şi detaliat de pe Pro Sport. Vă asigurăm că merită!