Dodge Challenger facelift, debut la Salonul Auto de la New York

Salonul Auto de la New York a fost scena unde americanii şi-au desfăşurat forţele, iar prezenţa Chrysler a fost întărită, după Dodge Charger, de fratele mai puternic Dodge Challenger facelift.

Dodge Challenger facelift, debut la Salonul Auto de la New York Dodge Challenger facelift, debut la Salonul Auto de la New York

Pentru Dodge Challenger, pachetul de modificări integrat de facelift constă într-o serie de modificări de ordin tehnic şi vizual, însă nu la fel de variate ca în cazul colegului de breaslă Dodge Charger.

Sper că ai un motiv bun pentru care m-ai scos din garaj azi...

Concret, Challenger primeşte pachetul de performanţă Scat Pack, o combinaţie între un V8 HEMI de 6,4 litri şi 485 CP gestionaţi cu ajutorul transmisiei automate cu opt rapoarte TorqueFlite. De încetinire în situaţiile-cheie se ocupă sistemul de frânare Brembo cu etriere cu patru pistonaşe, proiectat să facă faţă unei sarcini deloc uşoare, mai ales că în echiparea menţionată mai sus, Challenger parcurge plaja 0-100 km/h în puţin peste 4 secunde.

Nu, nu e doar de formă.

 

Direcţia este asistată electric şi oferă trei moduri de condus, pentru împrejurări şi preferinţe diferite - Normal, Comfort şi Sport, iar funcţia Launch Control îl va face pe cei de la volan să domine plecările de la semafor sau sprinturile pe sfert de milă.

Tu ţine-te bine de volan, că de plecarea de pe loc mă ocup eu!

 

La exterior, Challenger devine şi mai impunător datorită farurilor cu LEDuri circulare şi a capotei Shaker 100% funcţională, modificări completate de redesenarea calandrului şi a părţii din spate, soluţii inspirate din designul modelului Challenger lansat în 1971.

Bumblebee wannabe?

 

Interiorul îşi îndreaptă toate comenzile către cel aflat la volan şi poate fi decorat cu o varietate de 14 culori şi variaţii stilistice, în timp ce materialele folosite sunt anunţate ca fiind premium. Nu lipseşte nici sistemul de infotainment Uconnect, controlat printr-un ecran tactil de 8,4 inci şi secondat de panoul digital personalizabil cu instrumentele de bord.