DUSTER ar putea fi vândut şi în Asia, sub brandul Nissan. Şi americanii îl vor!

Autor: Adrian Mihălţianu 11 iun. 2013 Știri auto

Dacia Duster ar putea fi rebranduită Nissan Terrano şi vândută atât în India, cât şi în Asia, scriu cei de la Autocar India, iar cei de la Autoblog speculează că această versiune ar putea ajunge în cele din urmă şi în SUA. Grupul Renault-Nissan nu este prezent cu marca Renault în SUA, însă Nissan are o imagine bună peste Ocean şi ar putea profita de pe urma SUV-ului low cost românesc.

Deocamdată, prezenţa pe tărâm nord-american nu este luată în considerare de către alianţa Renault-Nissan, deşi interesul este mare şi acolo, aşa cum se poate vedea în articolul americanilor, care se lamentează că astfel de maşini simple, rezistente şi ieftine nu ajung şi pe piaţa lor. Totuşi, SUV-ul produs în India ar putea lărgi considerabil cota de piaţă a mărcii Nissan în India şi Asia, pentru că ar rămâne unul dintre cele mai ieftine SUV-uri noi de pe piaţă.

Maşina ar urma să folosească platforma tehnică, interiorul şi principalele elemente de caroserie, dar va diferi în privinţa părţii frontale, precum şi a altor elemente optice. Noul Nissan Terrano va fi lansat în India la finalul acestui an, mai scrie Autocar India. Între timp, noi aşteptăm cu interes schimbările pe care Dacia le va aduce noului Duster chiar aici, pe continentul european.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide