Gică Hagi, şoferul. Ce bolizi a condus Regele de-a lungul timpului - GALERIE FOTO

Gică Hagi, şoferul. Ce bolizi a condus Regele de-a lungul timpului - GALERIE FOTO Gică Hagi, şoferul. Ce bolizi a condus Regele de-a lungul timpului - GALERIE FOTO


Pe 5 februarie, Gică Hagi a împlinit vârsta de 51 de ani. Din punct de vedere fotbalistic, "Regele" nu mai are nevoie de nicio prezentare. Dar nu despre asta vrem să vorbim în acest articol, ci despre maşinile care le-a condus sau deţinut. De-a lungul timpului, Hagi a fost cel mai des asociat cu marca BMW. Este ambasadorul acestui brand, şi putem spune că acest rol i se potriveşte ca o mănuşă. Regăsim la el aceleaşi calităţi pe care le are şi marca bavareză: agilitate, forţă şi un stil inconfundabil. 

Povestea de dragoste dintre BMW şi Hagi începe în 2003

În 2003, Hagi şi-a asociat imaginea cu BMW, prin intermediul Automobile Bavaria. La semnarea contractului a primit atunci un automobil din Seria 7, denumit ”Invincibilul”. Costul unui asemenea automobil varia, în funcţie de opţiuni, taxe etc, între 65.000 şi 85.000 de euro. Pentru acest parteneriat Hagi nu a primit nicio sumă de bani, el urmând să-şi vândă celelalte automobile pe care le deţinea, pentru a oferi exclusivitate mărcii BMW.

În 2006 contractul se prelungeşte

După semnarea contractului, Hagi se declară foarte mulţumit de această colaborare. Hagi spunea că în cei trei ani a condus foarte multe modele de BMW. Începând cu Seria 3, continuând cu Seria 5 şi Seria 6. Alegerea o făcea în funcţie de perioadă şi anotimp. Spre exemplu, iarna mergea cu X6, vara cu Seria 6, iar primăvara cu un BMW Seria 7.



În 2007 Hagi conducea un BMW X5

În 2007, Gheorghe Hagi a primit un BMW X5, unul din cele mai performante modele Premium la acea vreme, menţinând astfel acelaşi nivel de maximă performanţă care i-a însoţit de-a lungul carierei. Atunci BMW X5 avea un preţ de pornire de 49.900 Euro + TVA. Click aici pentru imagini 

În 2009 Hagi primeşte un BMW 750 Li

Atunci Gheorghe Hagi a primit din partea Automobile Bavaria o limuzină din Seria 7, un BMW 750 Li. Limuzina, echipată cu un motor V8 bi-turbo care dezvoltă 407 C,  înlocuiea până atunci modelul BMW X5 pe care îl conducea sportivul până la acea vreme. 

Maşina culoare Black Sapphire (metalizat) avea tapiţerie din piele, volan sport încălzit îmbrăcat în piele, trapă, scaune cu ventilare activă şi funcţii multiple, funcţie TV şi sistem audio profesional, navigaţie, Head-up Display, camere la mersul cu spatele şi laterale, Dynamic Drive, precum şi numeroase alte dotări.

În 2009 BMW Seria 7 era unul dintre cele mai avansate modele auto din lume, care ajungea atunci la cea de-a cincea generaţie. Era disponibilă în trei variante BMW 750i, BMW 740i şi BMW 730d cu o gamă de motoare complet nouă. 

Date tehnice BMW 750Li: Motor V8 pe benzină cu Twin Turbo, injecţie directă de benzină (High Precision Injection), cilindree 4.395 cmc, putere maximă de 407 CP, acceleraţie 0-100 km/h în 5,3 secunde, şi o viteză maximă de 250 km/h. Click aici pentru imagini  



În 2012 Hagi primeşte un BMW Seria 7 LCI

Hagi, începând din septembrie 2012, era primul posesor din România al modelului BMW Seria 7 LCI (Life Cycle Improvement), autoturismul perfect pentru cei care au obţinut tot ce şi-au dorit, însă vor mai mult. Modelul ales de Gică Hagi era 740d xDrive, cu motor de 3 litri diesel de 313 CP şi tracţiune integrală. La acea vreme valoarea acestuia cu taxe incluse era de 105.000 de euro. 

"M-a atras în primul rând stilul inconfundabil şi calitatea BMW. Este elegantă şi îmi oferă confortul şi siguranţa ideală pentru familia mea. Este explozivă aşa cum eram în tinereţe şi puternică, perfectă pentru un bărbat matur, cu familie, aşa cum sunt acum", a declarat în 2012 Gică Hagi. 

Mai 2015 - Hagi primeşte un BMW X6

Conform celor de la Jurnalul.ro, Automobile Bavaria Group îi predă lui Gheorghe Hagi cu ocazia evenimentului BMW Design Days 2015 - Ziua Porţilor Deschise, cheile noului său BMW X6.

Iunie 2015 - Hagi testează un BMW i8: "Are DRACI pe ea masina asta!"

"E avion cu motor, are si aripi", a declarat Hagi pentru Sport.ro când a vazut noul BMW I8, ocazie cu care a şi testat maşina de 150 de mii de euro, cu doua motoare, care împreună ajung la 350 de cai putere. "Are draci pe ea cand se supară, e periculoasă", a spus Hagi pentru acelaşi post de televiziune, după ce s-a urcat în noul BMW. 

Septembrie 2015 - Sfârşitul de an îl prinde tot într-un BMW Seria 7

În septembrie Hagi a fost văzut coborând cu familia sa dintr-un BMW Seria 7, şi, la cât de încântat este de marca bavareză până acum nu ar fi o surpriză să aflăm că-şi va prelungi contractul cu cei de la BMW.