Întrecere pe circuit: Volvo FH versus Koenigsegg One:1

OK, Volvo, nu mai există nicio îndoială că nu sunteţi normali la cap. De asemenea, nu există nicio îndoială că reclamele voastre n-ar fi cele mai tari din lume. Camion Volvo versus supercar Koenigsegg? Asta-i bună.

Întrecere pe circuit: Volvo FH versus Koenigsegg One:1 Întrecere pe circuit: Volvo FH versus Koenigsegg One:1

Abia ce am uitat de cea mai recentă reclamă Volvo că divizia de camioane a brandului suedez mai vine cu un stunt, de data aceasta unul în care nu vor mai apărea discuţii că ar fi trucat pe calculator. (în cazul în care nu ai văzut reclamele Volvo de până acum, nu avem cuvinte care să-ţi descrie ce chestii mişto ai pierdut. Dar avem un link în care le vei găsi pe toate de până acum).

În cel mai noi proiect, cei de la Volvo vor să evidenţieze faptul că Volvo FH a adoptat transmisia automată cu dublu-ambreiaj şi, pentru asta, s-a folosit de un circuit pentru a etala calităţile camionului de 8 tone. Aah, şi de cel mai feroce hypercar al momentului, Koenigsegg One:1

Camionul a fost condus de mult-iubitul Tiff Needell, în timp ce hypercarul a fost pilotat chiar de pilotul de teste al producătorului suedez. Cifrele se prezintă cam aşa: Koenigsegg are 1.360 de cai-putere, 1.371 Nm şi 1.360 de kilograme, iar camionul Volvo dispune de 540 de cai-putere şi 2.600 Nm.

N-am să-ţi stric plăcerea vizionării cu rezultatul final, aşa că te întreb: Este posibil ca un camion să fie în jumătate mai rapid ca un hypercar?