Seat vrea să recucerească Nürburgring-ul cu un Leon Cupra mai uşor

După ce a pierdut recordul pentru cea mai rapidă maşină de serie cu tracţiune pe faţă de pe Nürburgring în faţa versiunii speciale Renault Mégane R.S. 275 Trophy-R, Seat pregăteşte o versiune mai uşoară a hatchback-ului Leon Cupra pentru a recâştiga coroana „Iadului verde”.

Seat vrea să recucerească Nürburgring-ul cu un Leon Cupra mai uşor Seat vrea să recucerească Nürburgring-ul cu un Leon Cupra mai uşor

Seat Leon Cupra a deţinut, pentru o scurtă perioadă de vreme, recordul pentru cea mai rapidă maşină de serie cu tracţiune pe puntea faţă de pe vestitul circuit german Nürburgring. Un record care a fost doborât de ediţia specială Renault Mégane R.S. 275 Trophy-R. Doar că această minune pe patru roţi concepută în Franţa este mai degrabă o maşină de circuit, şi nu pentru uzul de zi cu zi.

Aşadar, cei de la Seat pregătesc un model special rupt din aceeaşi poruncă a greutăţii reduse, scrie AutoExpress. „Da, Renault a obţinut recordul, dar e o maşină foarte diferită de a noastră”, a declarat Sven Schawe, managerul de dezvoltare a şasiului pentru Leon cupra. „Dacă am scoate piese de pe maşina noastră, e vorba despre doar patru secunde, sunt încrezător că am putea să batem recordul”, a mai spus el.

Un Leon Cupra mai uşor şi mai bărbătesc ar putea răpi din strălucirea vărului Volkswagen Golf GTI

Şi chiar dacă declaraţiile domnului Schawe par a fi scoase dintr-o poveste de adormit copiii, realitatea este că Seat are deja o astfel de maşină pregătită. Singurul prag care mai trebuie trecut este găsirea clienţilor potriviţi ea. „Trebuie să vedem dacă are sens să oferim o astfel de maşină clienţilor noştri; trebuie să există un model de serie în spate şi trebuie să vedem ce spun clienţii”, a continuat Sven Schawe.

Seat Leon Cupra a obţinut un timp de şapte minute şi 58 de secunde pe Nordschleife, însă timpul său a fost bătut de Renault Mégane R.A. 275 Trophy-R, care a parcurs circuitul german în şapte minute şi 54 de secunde.