Galpin Auto Sports îşi face de cap cu Mustang. Rezultă Rocket

În ceea ce ţine de modificări, Galpin Auto Sports tocmai ne-a arătat ce înseamnă un Mustang dus la extrem. Iar numele i se potriveşte de minune: Rocket.

Galpin Auto Sports îşi face de cap cu Mustang. Rezultă Rocket Galpin Auto Sports îşi face de cap cu Mustang. Rezultă Rocket

Cel mai tânăr pony-car de la Ford a primit, aşa cum era de aşteptat, atenţia sporită a multor ateliere de tuning, cu rezultate mai mult sau mai puţin convingătoare. Apoi a apărut în lumina reflectoarelor Galpin-Fisker Rocket, în cadrul Los Angeles Auto Show, şi toate celelalte încercări par joacă de copii.

Proiectul a fost dezvoltat de Galpin Auto Sports împreună cu Henrik Fisker. Da, acel Henrik Fisker, care, pe lângă Karma, a lucrat şi la BMW Z8, Aston Martin DB8 şi DB9. Iar toată expertiza sa se poate observa uşor la Rocket. 

Plecând de la un Ford Mustang, Galpin şi Fisker au înlocuit fiecare panou al caroseriei cu unele din fibră de carbon (doar portierele şi plafonul au rămas de la maşina standard) pe care le-au modelat pentru un plus de dramatism. Un mare plus, de fapt, dacă este să ne uităm la formele lui Rocket.

Nu s-a menţionat cu cât a slăbit maşina în urma tratamentului cu fibră de carbon, însă ştim că V8-ul de 5,0 litri sub capotă produce 735 de cai-putere. Şi are cutie manuală în şase trepte.

Nici cifrele de performanţă nu au fost făcute publice (încă), însă faptul că Rocket este supranumit de creatorii săi „muscle-car-ul american suprem” ar trebui să fie un indiciu bun că are suficienţi aşi în mânecă.

Iar acum, surpriza cea mai mare: preţul. Rocket va avea o etichetă de „circa 100.000 de dolari” (80.500 €). Hm. Jaguar F-Type R Coupé (V8, 550 CP) costă 89.500 €... fără TVA. Dacă nu vrei neapărat V8, atunci există alternativa BMW M4 în preţul acesta.