Irmscher vrea să producă o ediţie limitată Opel Astra GTC

Hatch-ul Astra GTC de la Opel reuşeşte să atragă priviri şi fără să fie „îmbrăcat” în uniforma OPC, iar cei de la Irmscher s-au gândit că n-ar fi o idee rea să vină cu alternativă atractivă estetic, în timp ce sub capotă se află un motor de 1,4 litri modificat...

Irmscher vrea să producă o ediţie limitată Opel Astra GTC Irmscher vrea să producă o ediţie limitată Opel Astra GTC

OK, am să spun aici că Astra GTC este una dintre cele mai frumoase hatch-uri de pe piaţă şi am să te provoc să vii cu versiunea ta de „mai frumos”. Şi pentru cei pentru care designul nu este la fel de important precum este „desenul” cu vârful de putere şi de cuplu, trasat de ECU pe hârtie milimetrică, Astra GTC OPC vine cu versiunea OPC (280 de cai-putere şi 400 de Newtoni-metru, putere care se pretează de minune designului îndrăzneţ). 

Am testat şi versiunea Very Hot Hatch de la OPEL. Testul, aici

Cei de la Irmscher s-au gândit că GTC OPC nici nu are nevoie de motorul de 2,0 litri pentru a fi distractiv sau sportiv. Aşa că au lucrat la versiunea GTC cu motor de 1,4 litri turbo (care în versiunea standard produce 140 CP) şi i-au crescut puterea la 170 de cai-putere, timp în care băieţii cu creioane în mână i-au desenat un echipament pe măsură. Maşina stă pe jante de 20 de inci diametru şi are suspensii coborâte cu 30 de milimetri.

... şi are două evacuări duble 

Nici interiorul nu a fost lăsat „standard” - vine cu tapiţerie din piele, inserţii din aluminiu, pedalier din aliaj uşor şi... covoraşe imprimate cu Irmscher. Toată această configuraţie descrisă până acum vine în doar 100 de exemplare, cât are de gând să producă casa de tuning germană

Ceea ce nu ştim - şi probabil ceea ce te-ar interesa şi pe tine - este 1. Ce preţ va avea modelul exclusivist? şi 2. Ce performanţe are motorul de 1,4 litri dus la 170 CP? Pentru răspunsul la aceste întrebări va trebui să mai aşteptăm, se pare. Putem să ne delectăm, însă, cu imaginile din galeria foto. 

Sursa: Irmscher