Cum este cel mai luxos model SKODA? Superb – GALERIE FOTO + TEST-DRIVE

Autor: Andrei Ştirbu 13 nov. 2015 Test drive

Dacă ar fi să asociem gradul de mândrie al vânzătorilor de maşini cu dimensiunea abţibildului lipit pe maşină, putem constata fără nicio ezitare că cei de la Porsche Bucureşti Nord sunt foarte încântaţi de noul Superb. Şi aproape că nici nu poţi să-i învinuieşti pentru zelul cu care a fost lipit mesajul „Noul SUPERB” pe noul Superb. Căci noul Superb chiar merită toată atenţia ta, mai ales în versiunea chic Laurin & Klement.

Citeşte şi Descoperire uimitoare. Maşina Ducelui de Edinburgh abandonată într-o parcare din Bucureşti

Citeşte şi Maşina îndrăgită de Nicolae Ceauşescu şi testată de el însuşi, dar interzisă de Elena. GALERIE FOTO

Citeşte şi VIDEO Maşina (pe thoriu) care merge 100 de ani fără să o alimentezi

Ziua în care am preluat maşina la test era una dintre acele zile – aici sper că nu sunt singurul care trece prin asta – în care nu ştii la ce să te aştepţi. Văzusem Superbul din toate unghiurile, îi analizasem toate detaliile în imaginile de la debutul mondial, însă în momentul în care mi s-a predat maşina, tot ce am reuşit să-i comunic consultantului PBN a fost o îngânare urmată imediat de un politicos „La revedere, zi frumoasă!”.

Citeşte şi În fiecare zi, hoţii încearcă să păcălească şoferii cu aceste 12 metode. Află tot despre ele şi cum te poţi proteja

Citeşte şi VIDEO: Imagini incredibile surprinse in Bucureşti. O femeie a „plimbat” pe capotă un barbat care o acuza ca l-ar fi tamponat cu intenţie

Citeşte şi FOTO – Poliţia Română – 1967 vs 2015. Ei ne arată maşinile, noi vă spunem totul despre ele. Plus: drive-testul cu maşina cumpărată de Poliţie

În timp ce Superbul standard te impresionează prin dimensiuni şi design, Laurin & Klement adaugă detalii şi echipări care duc vârful de gamă al cehilor în segmentul smart premium, lângă etalonul Volkswagen Passat. Iar opţionalele disponibile nu fac decât să accentueze paritatea cu anterior-menţionatul.

Pachetul de dotări pentru Laurin & Klement este cât se poate de generos: odată cu emblemele elegante primeşti jante de 18”, sistem keyless entry, faruri bi-xenon adaptive, blocuri optice spate cu LED, tapiţerie din piele, scaune electrice încălzite, Climatronic cu trei zone, amortizoare adaptive, senzori de proximitate faţă şi spate, ecran tactil cu diagonală de 6,5” şi sitem audio Canton – am să mă opresc aici, însă lista continuă.

Modelul de test avea încorporate şi dotările opţionale, care adaugă şi mai multe bunătăţi pe care ai vrea să le ai în maşină: scaune ventilate, sistem de infotainment cu diagonală de 8” care încorporează şi mai multe sisteme de asistenţă la condus – pe lângă senzor de oboseală dispui aici de Lane Assist, Blind Spot Detection, Cruise Control adaptiv, Parking Assistant, Travel Asisstant etc. Jantele vin şi în dimensiunea de 19”, iar pentru tapiţerie poţi opta pentru un mix piele/Alcantara.

Citeşte şi Noua maşină a Patriarhului Daniel – GALERIE FOTO

Citeşte şi DACIA diesel, printre maşinile verificate în Germania deoarece există suspiciuni că nivelul noxelor declarat este depăşit

 

Şi tot ce ai citit mai sus nu reprezintă doar o modalitate de a orna maşina cu tehnologie pentru a compensa alte eventuale lacune. Cel puţin nu atunci când sub capotă dispui de un diesel de 2,0 litri, asociat unei cutii automate DSG, care îşi trimite toţi cei 190 de cai-putere ai săi către toate patru roţile. Motorul dispune de suficient cuplu (400 Nm, livraţi încă de la 1.750 rpm) iar în modul Sport şasiul lucrează frumos, pedalierul răspunde prompt iar direcţia se îngreunează uşor, pentru un plus de feed-back.

Nu este foarte satisfăcătoare în modul de condus Sport, însă devine maşina-din-care-nu-mai-vrei-să-mai-cobori odată ce comuţi pe Comfort. Amortizoarele lucrează aşa frumos peste denivelări încât ai senzaţia că dispui de suspensii pneumatice, în timp ce motorul flirtează cu gradaţia de 1.000 rpm a turometrului şi economiseşte totodată cât de mult combustibil poate. În Comfort, Superb creează un ambient ideal pentru transportul a până la patru pasageri în stil executive. Un ambient augmentat atât de iluminarea de la interior (pe timp de noapte) cât şi de opţionalul plafon panoramic.

Spaţiul era ultimul lucru de care te-ai fi putut plânge la generaţia anterioară Superb. Aşa că acum a devenit şi mai mare. Ai, practic, loc să călătoreşti în regim de Business Class, şi există loc şi pentru patru bagaje de cală în portbagaj. Şi un şifonier, dacă chiar e nevoie.

În ciuda imensităţii şi a gradului sporit de confort şi calitate, Superb n-a uitat să bifeze şi latura practică specifică brandului – în portierele din faţă găseşti umbreluţe, racleta e pe interiorul clapetei de combustibil, iar portbagajul are suficiente accesorii încât să transporţi şi un singur ou fără să-l spargi. Totul poate fi ancorat.

Sunt puţine maşini în cazul cărora ajungi să te întrebi dacă nu cumva este prea… multă maşină pentru cât îţi trebuie ţie, raportat la oferta de preţ cu care vine. Laurin Klement pleacă de la 36.033 €, iar modelul testat, împreună cu lista bogată de opţionale, ajunge la 41.600 €. 

Citeşte şi VIDEO. Burnout cu un Ducati 916 pe un iPhone 6S. Ce se întâmplă cu telefonul e uimitor

 

Citeşte şi GALERIE FOTO Poliţia din Germania are maşini noi. Şi ce maşini…

Citeşte şi VIDEO O femeie care traversează strada este lovită de o maşină. Cui aparţine vina?

Citeşte şi GALERIE FOTO – Cel mai luxos ARO i-a aparţinut lui Nicolae Ceauşescu

 

 

 

Pagini: 1 2

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide