Producătorul chinez Leapmotor a stabilit un nou record de vânzări, în luna noiembrie, reușind să comercializeze peste 70.000 de vehicule intern și extern, mai mult chiar decât a reușit Volvo, la nivel global.
Leapmotor a vândut în noiembrie un număr record de 70.327 de vehicule, cu 75% mai mult decât în noiembrie 2024.
Astfel, producătorul chinezesc a depășit chiar și Volvo, care a raportat comercializarea a 60.244 de vehicule, luna trecută. Cu 10% mai puține decât în perioada similară din 2024.
Este cea de-a șaptea lună consecutivă de creștere pentru Leapmotor, arată electriccarsreport.com.
Iar la nivelul întregului an, Leapmotor a livrat peste 536.000 de vehicule. Sunt luate în calcul atât vânzările pe piața internă, cât și cele realizate pe piețele externe.
Leapmotor, prin intermediul parteneriatului cu Stellantis, exportă în Europa, India, Orientul Mijlociu, Africa și America de Sud.
Comparativ cu primele 11 luni din 2024, vânzările s-au dublat. Mai exact, creșterea este de 113% față de anul precedent.
Compania a anunțat, încă de la jumătatea lunii noiembrie, că și-a atins obiectivul de vânzări pentru acest an. Așa că, a ridicat ștacheta și țintește comercializarea, până la finalul anului 2025, a 580.000-650.000 de vehicule. Iar pentru 2026, își propune un milion de unități vândute.
În România, Leapmotor nu are vânzări la fel de mari ca în alte state europene.
Conform datelor DGPCI, în luna noiembrie au fost înmatriculate 23 de modele T03 electrice și 3 modele B11 hibrid.
Aceste rezultate plasează Leapmotor în afara Top 10 cele mai bine vehicule electrice din România.
La categoria de modele, Ford Puma Gen-E a fost cea mai bine comercializată mașină electrică din țara noastră, cu 124 de unități vândute, în noiembrie. Pe doi s-a clasat Dacia Spring, cu 122 de unități, iar pe trei a fost Renault 5 E-Tech Electric, cu 117 unități.
În clasamentul mărcilor, Ford a vândut cele mai multe vehicule electrice în luna noiembrie, cu peste 220 de unități vândute. Renault a însumat peste 170 de unități electrice vândute, iar Dacia a comercializat puțin peste 120 de unități.
Prețul Leapmotor T03 în România pornește de la 13.500 de euro, fără TVA. Modelul C10 are un preț de pornire de 29.000 euro, fără TVA, iar noul B10 pornește de la 24.780 euro, fără TVA.