CNRB 2021: Raliul Bucovinei a tras cortina peste acest sezon. Borsec a fost alături de echipajul Adi Teslovan/Vajk Cseh

Autor: ProMotor 01 nov. 2021 Advertorial

Ultima etapa din Campionatul National de Raliuri s-a desfășurat în zilele de 29 și 30 octombrie în Bucovina. Raliul Bucovinei a adus la start 68 de echipaje. Acestea au alergat pe cele șase probe speciale pregătite de organizatori.

Echipajele au avut de parcurs două probe distincte care au fost parcurse de două, respectiv patru treceri, însumând un număr de 81,7 km de probă specială.

Raliul Bucovinei a revenit în calendarul intern după o pauză de 34 de ani, astfel că probele aut fost o noutate pentru toate cele 68 de echipaje înscrise.

PS1 Sadova 1 a fost programată sâmbătă. Startul a avut loc în zona comunei Sadova de lângă Câmpulung Moldovenesc. PS2 Vatra Moldoviței și PS3 Sucevița s-au desfășurat în zona Sucevița, această proba fiind parcursă în ambele sensuri. După probele menționate anterior, echipajele au avut de parcurs același traseu că și PS1, însă în sens invers toate cele trei probe rămase.

Cu titlul de campioni naționali asigurat în clasamentul clasei RC2N, în ambele campionate (CNRB, CNRBA), Adrian Teslovan și Vajk-Imre Cseh (Mitsubishi Lancer Evo X) și-au respectat blazonul și au încheiat sezonul 2021 în mare stil, cu o nouă victorie de etapă.

”Suntem mulțumiți că din punct de vedere tehnic am funcționat impecabil…”

”Chiar dacă am câștigat clasa și titlul de campion național la clasa RC2N, atât în Campionatul național de raliuri cât și în trofeul de asfalt, ne-am fi dorit o evoluție mai bună la ultima etapă a acestui sezon. Ultima etapă a revenit în campionat după 32 de ani, un raliu desfășurat într-un cadru spectaculos cu probe extrem de rapide dar și foarte înșelătoare. Suntem mulțumiți de prestația noastră din acest sezon, ne-am îndeplinit obiectivele stabilite și suntem optimiști pentru sezonul viitor.

Raliul Bucovinei a tras cortina peste acest sezon foarte lung și extrem de greu din toate punctele de vedere, a fost un efort susținut atât pentru echipa tehnică cât și pentru noi. Nu este ușor să dai randament în condițiile actuale cu un calendar cu foarte multe etape și în condițiile economice actuale.

Suntem mulțumiți că din punct de vedere tehnic am funcționat impecabil și asta a cântărit enorm în prestația noastră și, bineînțeles, ne-am hidratat cu apa minerală naturală Borsec care a fost partenerul echipei noastre pe parcursul sezoanelor. Mulțumim partenerilor noștri – UniCredit Leasing, Borsec, Generali, Cipi, Hofigal, Defi, Interflon, Set Prod-com, Star Lubricants, Rotte Group și Omega Motorsport”, a declarat pilotul Adi Teslovan.

Și în această etapă iubitorii acestui sport au avut parte de un raliu frumos din care nu au lipsit duelurile la limită, incidentele și trăirile intense.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Mihai Ștețcu & Attila Szabo



Comentarii
Inchide