Țiriac Auto a deshis porţile showroomului Mercedes-Benz București – concept MAR20X

Autor: ProMotor 24 oct. 2023 Advertorial

Țiriac Auto a realizat o nouă investiţie de 850.000 euro, care a făcut posibilă inaugurarea la București a showroomului Mercedes-Benz, sub conceptul MAR20X din bulevardul Expoziției.

Showroomul Țiriac Auto Mercedes-Benz din București este o locație flagship pentru Țiriac Auto, fiind primul, cel mai mare și mai modern showroom Mercedes-Benz din România, deschis în urmă cu 31 de ani.

Proiectul a urmărit aducerea locației la nivelul noilor standarde de brand, ce reflectă viziunea companiei de a oferi clienților experiența de lux Mercedes-Benz și servicii de cea mai înaltă calitate.

Investiția curentă a Țiriac Auto  reprezintă o parte a procesului de implementare a acestui nou model de retail în toate locațiile sale Mercedes-Benz din țară, planificat a se derula până în anul 2025, investiție estimată la un total de peste 3,2 milioane euro.

Țiriac Auto urmărește, prin implementarea conceptului MAR20X,  ca dincolo de designul locațiilor, să optimizeze procesele, rolurile și integrarea tehnologiilor digitale, pentru o experiență memorabilă și eficientă, incluzând acordarea de consultanță specializată și soluții personalizate pentru orice tip de solicitare.

Cel mai important este faptul că întregul showroom Mercedes-Benz își propune să ofere o experiență de brand consistentă, precum și  produse și servicii de cea mai înaltă calitate. MAR20X înseamnă poziționarea clienților în centrul activităților noastre, este gândit și creat pentru a oferi tuturor celor care ne vizitează, o experiență unică, modernă și digitalizată.
Suntem încântați că am implementat deja acest concept în showroomurile Țiriac Auto Mercedes-Benz din Brașov și București și urmează re-lansarea locațiilor Țiriac Auto din Oradea, Bacău și Pitești.a declarat Marius Marian, CEO Țiriac Auto.

 “În timp ce Mercedes-Benz trece prin cea mai mare transformare din istorie, există un lucru care rămâne neschimbat și acesta este angajamentul nostru față de clienții noștri. MAR20X este răspunsul la chemarea viitorului și la nevoile clienților din ce în ce mai diverși, cu așteptări din ce în ce mai diferite. Prin MAR20x, showroom-ul este mai mult decât un punct de vânzare, acesta devine un spațiu de experiență. Integrând perfect elementele de arhitectură și design, oameni și procese, IT și media, MAR20X oferă o experiență superioară clienților noștri, unde nevoile lor sunt prioritizate.” a declarat Elmar Grutschnig,  CFO Mercedes-Benz România.  

Principiile de bază ale MAR20X, un model orientat către client:

Arhitectura, utilizarea elementelor media și procesele din showroom sunt privite ca parți integrate ale unui concept unitar. Acestea se completează pentru a construi o experiență în reprezentanță caracterizată prin cea mai bună calitate a mediului în care clienții sunt primiți, procese cursive și consultanță la standardele zilei de astăzi:

  • Arhitectura locațiilor MAR20X: dinamic, agil și primitor, designul este realizat pentru a oferi locul optim de interacțiune cu brandul și produsele sale. De la podeaua închisă la culoare, special realizată, până la tavanele alb-gri și fațadele de sticlă, noul showroom inspiră continuitate și siguranță.
  • Integrarea elementelor media: acestea extind posibilitățile prin care consultanții pot explica aspectele tehnice ale produselor și susțin o abordare orientată către client, prin conturarea unei experiențe unice.
  • Procesul de consultanță auto este realizat prin tehnologii mobile, de la primirea clienților, la configurarea autovehiculului dorit.
  • Format modular: alegerea locului de consultanță este flexibilă la nivelul zonei dedicate din showroom, corelat funcției dorite – consultanță pentru vânzare sau servicii pentru clienți, în baza nevoilor acestora;
  • Procese îmbunătățite și o nouă abordare a echipei de vânzări: consultanții au parte de un rol mai bine definit, pentru a lua în calcul particularitățile fiecărui client. Aceștia beneficiază de un spațiu comun, fără locuri predefinite și restricții, pentru a se adapta noului flux de interacțiune cu clienții;
  • Recepție proactivă și un proces cursiv de consultanță: fiecare client este întâmpinat de un Star Assistant care are rolul de a-l pune în legătura cu un consultant potrivit pentru cerințele acestuia;

Noul concept showroom este încă un pas pe care Mercedes-Benz îl face în misiunea sa de a fi mai mult decât un producător auto, o companie de tehnologie inovatoare, care setează noi standarde pentru clienții săi.

Despre ȚIRIAC AUTO  

Ţiriac Auto face parte din Grupul Țiriac , holding ce reunește peste 40 de companii private autohtone, activând în multiple sectoare precum imobiliare, auto, servicii financiare, transport aerian, servicii de pază și protecție, property management și servicii de media.

– 31 de ani de activitate
–  Cifra de afaceri 2023 ( estimat) : 428 milioane euro, în creștere cu 15% față de 2022
–  Peste 850 de angajați
–  Showroomuri și ateliere de service în 6 orașe din țară: București, Brașov, Bacău, Constanța, Pitești, Oradea
–  Vânzări autovehicule noi pentru 6 mărci: Mercedes-Benz, Jaguar, Land Rover, Ford, Mitsubishi și Hyundai și divizia de auto rulate – Țiriac Auto Rulate
– Servicii de închiriere autoturisme: Țiriac Auto Rent

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide