Prima schiţă a proiectului BMW Megacity

Autor: Andrei Cosmin Iordache acum 10 ani Concepte auto

BMW intenţionează
reinventeze spiritul Isetta, dar într-o manieră mult mai
contemporană şi congruentă cu imaginea actuală. Astfel, bavarezii
vor lansa un sub-brand care are la bază acest concept BMW Megacity
.

Prezentat de directorul de design, Adrian
Von Hooydonk, acesta se vrea un mijloc de transport premium în
zonele metropolitane şi este un pariu de dezvoltare sustenabilă şi
mobilitate eficientă pe care BMW l-a făcut cu ceva timp în urmă.
Pentru fanii designului BMW, Von Hooydonk are şi o veste mai puţin
bună spunând că
anumite trăsături specifice mărcii bavareze
ar putea fi
„omise”
, conform
BMWBlog.com.

BMW Megacity


Din prima schiţă acest concept pare să
prefaţeze un rival BMW pentru smart, dar unul electric. Nu se
dezminte însă de specificul dinamic BMW şi conceptul are un
motor electric care transmite 150 CP la roţile din spate, fiind
alimentat de o baterie de 35 kWh
. Autonomia se anunţă la 160 km, iar
viteza maximă se va ridica tot la aceeaşi valoare, dar exprimată în
km/h.

Modelul iniţial Megacity Vehicle (MCV) se
pare că va avea o configuraţie de două uşi şi patru locuri şi o
lungime totală de 3,98 metri şi va apărea în versiune de serie în
2013. Ulterior se vor mai introduce încă două versiuni
Intracity Vehicle (ICV), un model cu două locuri care va ţinti spre
smart şi apoi în 2017 Urban Commuter Vehicle (UCV)
, care
va avea patru uşi şi patru locuri şi se va preta călătoriilor ceva
mai lungi.

Conceptul MCV se pare că va fi expus într-o
formă materială la Salonul de la Frankfurt din 2011.



Comentarii
Inchide