Pare o maşină de Poliţie normală, însă are o dotare care o face să iasă în evidenţă

Autor: Marius Vișan 20 nov. 2015 Știri auto

 

Am primit astăzi de la un şofer din Bucureşti nişte imagini surprinse în trafic, cu o maşină de Poliţie ale cărei geamuri erau acoperite cu folie neagră. După părerea noastră aceste geamuri sunt prea fumurii, mai ales pentru o maşină ce aparţine unui organ al statului, ale cărui geamuri nu ar trebui să obtureze vigilenţa oamenilor legii.

Maşina de poliţie cu geamuri fumurii, fotografiată pe 20 noiembrie 2015

Coincidenţa este că şi anul trecut aceasta maşină a fost fotografiată tot pentru acelaşi lucru, foliile mult prea opace pentru o maşină de Poliţie, care nu se află în vreo misiune specială sau are vreun statut special.

Maşina de poliţie cu geamuri fumurii, fotografiată pe 18 decembrie 2014

Ne întrebăm de ce şi-ar pune o maşină a Poliţiei astfel de folii. Să fie doar ambiţia vreunui agent care a vrut să personalizeze maşina pe care lucrează, sau a vrut prin asta să crească eficienţa aerului condiţionat şi să-i ofere o mai bună protecţie împotriva radiaţiilor ultraviolete? Suntem curioşi cum au apărut aceste folii. Le-a montat un agent care lucra pe respectiva maşină, în timpul liber, sau aşa a venit maşina din fabrică? Nu ştim dar suntem pe cale să aflăm.

I-am contactat pe cei de la Poliţia Rutieră să aflăm care este părerea lor în legătură cu maşina cu pricina, dar aceştia au refuzat să facă vreo declaraţie până nu cercerează pozele cu respectiva maşină, iar în câteva zile ne va oferi un răspuns.

Legat de acest subiect, legea din România prevede că geamurile din spate şi luneta maşinii pot fi complet întunecate. Pentru partea din faţă însă lucrurile sunt mai sensibile. Folia trebuie să aibă 70 la sută transparenţă pentru geamuri laterale şi 75 la sută pentru parbriz.

Mai multe poze găseşti în galeria foto.

 
Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Vlad MIRONESCU
Vlad MIRONESCU

Comentarii
Inchide