ATS prezintă modelul de curse Sport 1000

Italienii de la Automobili Turismo e Sport, sau ATS, au publicat detaliile despre modelul Sport 1000, care reprezintă revenirea companiei italiene pe scena industriei auto.

ATS prezintă modelul de curse Sport 1000 ATS prezintă modelul de curse Sport 1000

ATS, firma auto italiană care a funcţionat doar doi ani în a doua jumătate a secolului trecut, a publicat detaliile despre modelul care readuce în lumina reflectoarelor numele companiei italiene.

Denumită Sport 1000, maşina se adresează pasionaţilor de curse şi este disponibilă atât în variantă exclusiv pentru circuit, cât şi în variantă omologată pentru circulaţia pe drumurile publice.

Şasiul maşinii de curse e construit din oţel inoxidabil şi cântăreşte doar 55 de kilograme, iar caroseria din aluminiu cântăreşte doar 57 de kilograme şi este detaşabilă. După ce se adaugă celelalte componente, precum motorul şi trenul de rulare, greutatea totală a lui Sport 1000 este de 400 de kilograme, în timp ce forţa de apăsare generată de aerodinamica maşinii este de peste o tonă.

Clienţii pot alege un motor de motocicletă de la Honda, Yamaha sau Suzuki sau orice alt propulsor cu patru cilindri în linie pentru a da viaţă maşinii de circuit. Transmisia se face prin lanţ, iar puntea din spate are un diferenţial cu alunecare limitată Quaife ATB.

Suspensia este complet ajustabilă, iar sistemul de frânare Tarox montat pe maşina de curse vine cu discuri şi etriere cu şase pistonaşe pentru toate cele patru roţi.

Printre echipamentele de siguranţă se numără o coloană de direcţie deformabilă, centuri de siguranţă în şase puncte, un rezervor din aluminiu cu protecţie împotriva exploziilor şi un rollbar pentru protecţie în cazul răsturnării.

ATS Sport 1000 poate fi cumpărat deja atât în formă completă, cât şi în variantă fără motor, cu preţuri care încep de la 25.000 de euro.

Italienii de la Automobili Turismo e Sport au anunţat că vor scoate pe piaţă un al doilea model, denumit 2500 GT. Acesta se vrea o reinterpretare a maşinii cu acelaşi nume care a fost prezentată în timpul Salonului Auto de la Geneva în anul 1963. Atunci, 2500 GT a fost una dintre primele maşini din lume cu motorul amplasat central, iar propulsorul montat a fost un V8 de 2,5 litri care dezvoltă 210 cai-putere şi care propulsa maşina până la o viteză maximă de 241 km/h.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.