Audi A8 – facelift

Autor: Andrei Nan 08 nov. 2007 Prezentări

O dată cu faceliftul lui Audi A8 sunt aduse şi o serie de îmbunătăţiri ale habitaclului, ridicându-se astfel şi mai mult ştacheta în materie de maşini premium. La partea frontală, grila radiatorului şi proiectoarele de ceaţă au fost redesenate. În ceea ce priveşte profilul maşinii, designul oglinzilor retrovizoare a fost de asemenea modificat, semnalizatoarele laterale fiind intregrate în acestea, iar jantele au primit un nou desen. Cea mai notabilă modificare adusă spatelui sunt stopurile, care, pe lângă un nou design, beneficiază şi de tehnologia LED.

La capitolul habitaclu a fost îmbunătăţit confortul acustic al pasagerilor prin utilizarea unor materiale cu proprietăţi de izolare fonică foarte ridicate, devenind maşina cu cel mai scăzut nivel de zgomot din clasa sa. La acest aspect, un aport foarte important îl are suspensia pneumatică, care reduce foarte mult zgomotul la rulare.

Din punct de vedere al motorizărilor, "noul" Audi A8 va avea în lunga listă noul motor V6 de 2,8 litri, pe benzină, care produce 210 CP şi 280 Nm la o turaţie cuprinsă între 3.000 şi 5.000 rpm. Audi A8 echipat cu propulsorul de 2,8 litri va atinge 100 de km/h în 8 secunde, iar viteza de top este de 238 km/h, în condiţile unui consum mixt de 8,3 litri/100 km. Preţul, în Germania, pentru motorizarea de V6 2,8 litri va începe de la 61.900 de euro fără taxe, nelipsind din ofertă propulsorul W12 şi varianta S8.

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...
Tags:



Comentarii
Inchide