Ford Ranger facelift: o faţă nouă, tehnologii noi şi motoare mai bune

Utilitara Ford Ranger a primit un facelift consistent la aproximativ trei ani de la punerea în vânzare pe piaţa europeană. Avem detalii despre noutăţi mai jos.

Ford Ranger facelift: o faţă nouă, tehnologii noi şi motoare mai bune Ford Ranger facelift: o faţă nouă, tehnologii noi şi motoare mai bune

Acesta este Ford Ranger facelift. Adică un pick-up care a fost îmbunătăţit la toate capitolele, începând de la exterior şi terminând cu motorizările. De fapt, după o analiză scurtă a schimbărilor, putem spune fără griji că Ford a ales acelaşi drum ca în cazul lui Focus facelift.

Mai exact, designul exterior a fost schimbat destul de mult în partea frontală, unde farurile, grila radiatorului şi spoilerul au fost redesenate. Totodată, consola centrală a fost restilizată şi încorporează acum noul sistem de infotainment Sync 2 care pune accent pe comenzile vocale – prezent atât de Focus facelift, cât şi pe noul Mondeo, iar instrumentarul de bord a fost înnoit şi poate găzdui acum două ecrane digitale (ca la Mondeo Hybrid).

Habitaclul a avut parte de multiple îmbunătăţiri

Dar asta nu e tot, fiindcă Ranger facelift poate fi dotat şi cu sisteme ca regulatorul de viteză controlat prin radar, asistentul de păstrare a benzii de circulaţie şi, nu în ultimul rând, stop/start pentru oprirea automată a motorului. O altă noutate este sistemul de direcţie electric, care înlocuieşte direcţia hidraulică folosită până în prezent.

În ceea ce priveşte motorizările, unităţile diesel de 2,2 litri au fost modificate pentru a dezvolta mai multă putere şi au ajuns acum la 130 CP, respectiv 160 CP (faţă de 125 CP şi 155 CP), în vreme ce propulsorul diesel de 3,2 litri a primit un nou sistem de recirculare a gazelor de evacuare care ar trebui să micşoreze consumul de carburant. Valorile puterii şi cuplului au rămas neschimbate – 200 CP şi 470 Nm.

Partea frontală a fost regândită, dar spatele a rămas familiar

Pick-upul va fi disponibil atât cu tracţiune 4x2, cât şi cu sistem 4x4 cu cutie de transfer controlată electronic şi diferenţial spate blocabil electric, în vreme ce lista de transmisii include o manuală cu şase trepte şi o automată cu şase trepte. Reductorul va fi şi el prezent, iar capacitatea de tractare a rămas aceeaşi: până la 3,5 tone, în funcţie de motorizare şi cutie de viteze.

Ford Ranger facelift a fost prezentat deja la Salonul Auto Bangkok din Thailanda şi va ajunge pe piaţa din Europa la începutul lui 2016.

VIDEO:

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.