Premiera  Renault Laguna Coupe - oficial!

Carlos Ghosn a apărut seara pe străzile din Cannes la volanul noului Renault Laguna Coupe, model pe care debutează şi noul diesel V6 de 235 CP şi 450 Nm.

Carlos Ghosn mândru de ultimul model RenaultNoua creaţie a inginerilor francezi a avut o dublă premieră, cu un şef Carlos Ghson mândru de produsul său plimbându-se agale pe străzile din Cannes şi cu o demonstraţie pe circuitul de Formula 1 de la Monte Carlo, realizată de piloţii Lucas di Grassi şi Romain Grosjean. Este clar din exclusivitatea locurilor de premieră că Renault ţinteşte sus. Şi are şi cu ce.

Să începem cu designul. Maşina de serie nu se îndepărtează aproape deloc de la liniile conceptului Renault Laguna Coupe Concept prezentat anul trecut, lucru confirmat şi de pozele spion şi schiţele apărute până acum pe internet. Modelul coupe este bazat tehnic pe berlina medie Renault Laguna, însă estetic este destul de diferit, mai ales din cauza formei specifice de coupe. Foarte mult lăudat la Salonul Auto de la Frankfurt, conceptul se regăseşte într-o proporţie covârşitoare în versiunea de serie. Este adevărat, nu mai avem proiectoare cu LED-uri, mânere sensibile la atingere sau un interior futuristic. Însă nici nu era nevoie. Pentru că rezultatul este unul care în mod sigur va scoate modelul francez în evidenţă.

Silueta atragatoareInteriorul este preluat în mare parte de la versiunea de bază, ceea ce nu este deloc un lucru rău, fiind un capitol pentru care Laguna a primit până acum doar laude. La partea tehnică avem prezent în standard sistemul inedit de virare a tuturor roţilor, prezent pe Renault Laguna GT, care va asigura un comportament dinamic la cele mai înalte cote. Gama de motorizări va fi asigurată de cele mai puternice versiuni ale motoarelor de 2.0 litri, atât pe benzină cât şi diesel. Asta înseamnă că propulsoarele de pe versiunea GT de 205 CP benzină şi 180 CP diesel vor fi montate pe noul Coupe ca versiune de bază.

Noua Laguna se integrază în peisajPentru cei mai pretenţioşi, va exista un motor de 3,5 litri V6, uşor depăşit din cauza celor doar 240 CP şi un nou motor diesel V6, care spre deosebire de versiunea montată pe Concept, de 265 CP, va dezvolta în varianta de serie cu 30 CP mai puţin. Conectate la transmisia automată cu şase trepte, motorizările promit să accelereze maşina de la 0 la 100 de km/h în mai puţin de 7 secunde. Chiar şi aşa, zvonurile cu privire la o Laguna Coupe RS anunţă atât variante diesel cât şi pe benzină, ambele supraalimentate, de 265, respectiv 300 CP. Mai multe detalii despre noul model vom avea cu ocazia lansării de la Salonul Auto de la Paris, urmând ca la scurt timp să se efectueze şi primele teste internaţionale.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.