Subaru Legacy - Noua generaţie

Subaru Legacy a fost oficial astăzi dat publicităţii şi niponii spun că este cea mai spaţioasă generaţie a sedanului nipon, dar şi cea mai plictisitoare după cum se poate observa.

21.05.2009 - Subaru Legacy Tour

Subaru Legacy Tour, versiunea break a sedanului nipon lansat la New York în Aprilie, este în principal aceeaşi maşină cu Subaru Outback minus garda la sol ridicată, barele de plafon  şi protecţiile de plastic de pe lateral. Posteriorul este cuminte cu ceva linii întrerupte, dar destul de banal specific unei familiste care nu vrea să atragă prea multe priviri, iar faţă de versiunea sedan au fost montate alte oglinzi mai mari, necesare pentru manevrele cu spatele.

Anterior am menţionat că nu se ştia nimic de existenţa unităţilor diesel, dar iată că o dată cu anunţarea acestei versiuni îşi va face apariţia şi dieselul boxer  de 2.0 litri, sepcial pentru Europa.

18.05.2009 - Subaru Legacy Sedan

Subaru LegacyDespre Subaru Legacy cei de la Subaru spun că este cea mai spaţioasă berlină creată vreodată de ei. Chiar aşa şi este pentru că modelul a crescut cu 3,5 cm în lungime, 9 cm în lăţime ! şi 8 centimetri ca şi înălţime. De asemenea, prin scurtarea consolelor, ampatamentul lui Subaru Legacy a crescut cu 8 centimetri. Prin această creştere în dimensiuni, nu este de mirare că au creat un produs şi mai spaţios.

În materie de design, acest model se axează pe foarte multe muchii ascuţite, dar nu are un stil foarte bine definit, find o combinaţie între conceptul Pressence şi vechea generaţie. Caroseria pare puţin disproporţionată prin bosajele, iar spatele nu are un design foarte convingător, fiind un fel de mix între imaginea limuzinelor Lexus şi cea a modelelor BMW.

Interiorul este caracterizat de aceleaşi linii ascuţite şi o alură puternic prelungită spre lateral pentru a crea impresia de şi mai mult spaţiu. Sentimentul general, la o primă vedere, este că te afli într-un vehicul american, mai degrabă decât unul european sau nipon, pentru că momentan ne este prezentată doar versiunea americană. Ca şi noutăţi punctuale putem enumera, frâna de mână la buton, noi ceasuri de bord, scaunul şoferului ce se poate regla pe 10 direcţii şi un nou volan mai sportiv.

Legacy interiorTrei motoare vor fi disponibile, din păcate niciun diesel în prezent. Pe modelul de bază, Legacy 2.5i va fi oferit un propulsor de 2.457cc ce dezvoltă 170 CP @ 5,600rpm legat la o cutie cu 6 rapoarte manuală sau cu noua cutie CVT Lineartronic™. Versiunea sportivă Legacy 2.5GT vine cu acelaşi motor dar setat la o putere de 265 CP @ 5,600rpm oferit doar cu o cutie manuală cu 6 rapoarte. Vârful de gamă Legacy 3.6R are sub capotă un propulsor de 3.630 cmc ce dezvoltă: 256 CP @ 6.000rpm, disponibil doar cu o cutie automată cu 5 rapoarte.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.