6 noutăţi Toyota la SEMA 2010

Cele 6 maşini Toyota tunate prezentate la SEMA 2010 putem spune că au făcut cinste mărcii japoneze, care ne-a prezentat nişte creaţii total diferite de modelele pe baza cărora sunt construite. Să vedem despre ce este vorba.

6 noutăţi Toyota la SEMA 2010 6 noutăţi Toyota la SEMA 2010

Cu siguranţă, modelul care a atras cele mai multe priviri în standul Toyota la SEMA 2010 a fost Prius-ul preparat de C&A Custom. Dacă în versiunea de serie suntem obişnuiţi cu un look cuminte al lui Toyota Prius, maşina tunată de C&A am putea spune că rupe canoanele.

În primul rând, Prius-ul de la SEMA 2010 beneficiază de un kit exterior din fibră de carbon, extrem de agresiv. Spoilerul frontal este complet refăcut, beneficiind de nişte prize imense, am putea spune chiar exagerate. Tabloul este completat de un spoiler spate inedit, cu lateralele profilate ca nişte aripi aerodinamice - aripioare pe care le regăsim şi în cadrul pragurilor.

Maşina mai beneficiază de un eleron bizar, care acoperă chiar şi stopurile, în timp ce jantele de 18" au un design aparte, fiind încălţate cu pneuri Goodyear Eagle Revspec. Interiorul are dreptul la o tapiţerie integrală din Alcantara, scaune sport Recaro sau un sistem de navigaţie Denso.

Aspectul de OZN războinic este completat de înlocuirea retrovizoarelor cu nişte camere de filmat, iar şoferul are la dispoziţie câteva indicatoare suplimentare pe bord, tratate de o manieră nonconformistă. Per total, Toyota Prius by C&A Custom este o creaţie exagerată şi controversată, dar măcar demonstrează faptul că o maşină ecologică nu trebuie neapărat să fie cuminte.

Mai aproape de realitate este modelul Toyota Prius preparat de TRD (Toyota Racing Development), care beneficiază de un pachet PLUS Performance Package. Acesta presupune accesorii exterioare aerodinamice, spoilerele şi pragurile fiind puţin modificate, setarea mai sportivă a suspensiei şi adoptarea unor jante de 17". Amatorii vor putea comanda acest pachet în USA începând cu primăvara anului viitor.

Revenim în domeniul "incredibil" pentru a vorbi despre un monovolum-limuzină: Pe baza familistei Toyota Sienna, japonezii au realizat o versiune denumită "Swagger Wagon", mai lungă cu 1,2 metri decât modelul de bază şi realizată în clasicul stil american "stretch limo" - mai ales că beneficiază şi de un set de jante cromate de 20".

Maşina se dovedeşte o propunere foarte interesantă, conceptul de monovolum oferind un spaţiu foarte bun în interiorul tratat luxos. Partea centrală a maşinii lasă loc pentru două scaune cu multiple reglaje şi care îşi pot schimba poziţia. Ambianţa destul de luxoasă este asigurată de podeaua din lemn brazilian, pe laterale fiind concepute un bar generos şi alte spaţii de depozitare, totul fiind finisat cu inserţii din lemn.

Toyota Swagger Wagon beneficiază şi de gadgeturi electronice, cum ar fi un sistem HP TouchSmart sau o consolă Xbox. Per total, japonezii s-au gândit să adauge o tuşă comică acestei maşini, care, datorită jucăriilor, pare mai degrabă o limuzină dedicată bogătaşilor care încă nu au ajuns la vârsta buletinului...

Să trecem la lucruri mai serioase: Toyota Tundra Sportsman. Este o maşină dedicată fanaticilor din cluburile "Vânătorul şi pescarul sportiv", beneficiind de o platformă de 8 metri pătraţi plasată deasupra şi dotată cu un mic cort de camuflaj, precum şi scaune. În partea din spate a maşinii, bena a fost înlocuită cu un fel de dulap compartimentat, în care puteţi pune de la echipamente până la scule şi arme. Maşina este pregătită pentru multe aventuri, graţie motorului V8 de 5,7 litri sau cauciucurilor offroad de 33".

Ceva mai calmă este Toyota 4Runner Backcountry, o maşină preparată de Four Wheel Magazine şi dedicată aventurierilor de cursă lungă. Maşina este dotată cu accesorii offroad de renume (bull-bar şi blocante ARB, suspensie OME, troliu WInch XD9000 sau cauciucuri all-terain Falken WildPeak A/T). Maşina beneficiază şi de un sistem cu apă, care poate fi folosit pe post de duş, dezvoltat de EVO Manufacturing.

Micul model Toyota Yaris GT-S Club Racer doreşte să ne arate latura racing a citadinei, deşi motorizarea este un motor pe benzină de numai 1,5 litri şi 147 CP. Yaris GT-S beneficiază de un tratament specific curselor de circuit, având capota din fibră de carbon şi bosaje suplimentare pentru roţile de 13", încălţate cu pneuri slick Goodyear concepute special pentru pistă.

Interiorul a scăpat de toate dotările şi echipamentele unui Yaris de serie, fiind "golaş", specific unei maşini de curse. Avem parte doar de un scaun Sparco pentru şofer, volan, schimbător de viteze ridicat, pedalier perforat şi minime indicaţii de bord. În rest, interiorul este dominat de un roll-cage sofisticat.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.