BMW M5 – Lumma M5 CLR 730 RS

Autor: Dan Vache acum 11 ani Tuning auto

Lumma M5 - spateTunerul german Lumma Design nu este la
prima operaţie de modificare a lui BMW M5 –

CLR 500 R
a fost un experiment reuşit,
care se lăuda cu 560 CP şi „doar” 327 km/h
. Însă lumea
evoluează, la fel şi recordurile de viteză. Iar G-Power a dat lumii
cel mai rapid sedan:
BMW M5 Hurricane RS
, care a atins 367,4 km/h şi prezenta la
raport 750 CP.

Acum, Lumma Design are prilejul să îşi iar revanşa, graţie unui
colecţionar excentric de maşini sport, bineînţeles, arab: Saad is
Abdullah is Abdulaziz Al Saud. Acesta va beneficia de primul
exemplar Lumma M5 CLR 730 RS, care este, de fapt,
rezultatul cooperării între Lumma şi G-Power
: primul tuner
s-a ocupat de partea aerodinamică, iar cel de-al doilea a pus la
dispoziţie motorul, un V10 dotat cu un dublu compresor.

Lumma M5 - interiorRezultatul? Un BMW M5 cu adevărat
exclusivist şi extravagant. La nivel exterior, kitul Lumma
are doar componente din fibră de carbon
: capotele
motorului şi portbagajului, bosajele roţilor şi pragurile,
extensiile spoilerelor şi oglinzile retrovizoare. Combinaţia de alb
şi negru a exteriorului este pur şi simplu seducătoare pentru
amatorii de putere şi viteză, nu-i aşa?

Suspensia reglabilă coboară garda la sol cu 45 mm, iar jantele
de 21″ au fost special concepute pentru acest model, fiind din trei
bucăţi şi vopsite negru-mat. Pneurile sunt foarte late: 255/30 R 21
în faţă, respectiv 295/25 R 21 în spate, ascunzând discuri de frână
uriaşe: 405 mm în faţă, respectiv 380 mm în spate. Priveliştea din
spate nu este pentru iubitorii maşinilor electrice: Lumma
M5 CLR 730 RS are două evacuări cu diametrul de 105
mm.

Interiorul a fost pregătit special pentru alteţa sa, fiind
garnisit cu fibră de carbon pe bord, consolă şi
volan
, în timp ce restul habitaclului este îmbrăcat în
tapiţerie din piele, în două culori: alb şi roşu. Cât a costat
totul, nu ştim. E doar un detaliu…



Comentarii
Inchide