BMW M6 Hurricane RR by G-Power – 800 CP şi 800 Nm

Autor: Oraan Mărculescu acum 9 ani Tuning auto

Nu ştiu dacă şi pentru alţii începe să devină plictisitor, dar
parcă această titulatură cu care se laudă tunerul G-Power, „cel mai
rapid coupe cu 4 locuri din lume”, nu mai este de natură să ne
atragă aşa de mult interesul asupra noii creaţii BMW M6
Hurricane RR.

BMW M6 Hurricane RR preia propulsorul de la versiunea sedan, un V10 cu dublu compresor

Este uşor să ne dăm seama că vorbim de un pachet tehnic
provenit de la

sedanul BMW M5 Hurricane RR
, care, în vara
aceasta, a fost declarat drept cel mai rapid sedan din lume,
datorită vitezei maxime de 372 km/h pe care o poate atinge.

Vorbim de cunoscutul motor V10 de pe M5 şi M6, căruia i s-au
grefat două compresoare mecanice, puterea ajungând astfel
de la 507 CP la nu mai puţin de 800 CP
, iar cuplul maxim
atingând valoarea de 800 Nm la 5.000 rpm. Aşa încât BMW M6
Hurricane RR este mai tare decât precedentul
M6 Hurricane CS
, care avea „doar” 750 CP.

BMW M6 Hurricane RR atinge 372 km/h si are un demaraj 0-100 km/h de 4,35 secunde

Cel mai rapid coupe cu 4 locuri din lume este capabil să
accelereze până la 100 km/h în 4,35 secunde, până la 200 km/h în
9,5 secunde şi până la 300 km/h în 24,9 secunde. Deşi vitezometrul
este gradat până la 400 km/h, viteza maximă pe care o poate
atinge bolidul se cifrează tot la 372 km/h, ca şi
sedanul
.

BMW M6 Hurricane RR se bazează pe o pereche de jante de
20″ G-Power Silverstone Clubsport
, încălţate cu pneuri de
255/35 ZR 20 în faţă, respectiv 285/30 ZR 20 în spate. Bineînţeles
că sistemul de frânare este unul racing, iar suspensia este
reglabilă, fiind şi mai rigidă.

Din punct de vedere estetic, BMW M6 Hurricane RR nu
arată chiar ca un T-Rex
, gata să devoreze tot ce-i stă în
cale. A fost adaptat un spliiter din fibră de carbon pentru
spoilerul faţă, în timp ce spoilerul spate este complet modificat,
iar capacul portbagajului beneficiază de un eleron de mari
dimensiuni, pentru o mai bună apăsare aerodinamică.

BMW M6 Hurricane RR nu are un pachet aerodinamic exagerat



Comentarii
Inchide