Customizare pe baza lui Mercedes SLK: HMC Hidalgo

Autor: Oraan Mărculescu 17 aug. 2010 Tuning auto

HMC Hidalgo bazat pe SLKUnora le plac maşinile frumoase de
altă dată. Cel mai probabil, aceştia cred despre Mercedes SLK AMG că arată ca o jucărie prea
modernă, însă are o mecanică numai bună pentru gusturile lor
sportive.

Prin urmare, compania elveţiană Helvetic Motor Company a
decis să creeze o maşină în stilul de altă dată, Hidalgo
,
folosindu-se de platforma tehnică a unui Mercedes SLK AMG. Iar
rezultatul nu putem spune decât că e unul foarte reuşit – exceptând
fanii Mercedes, care probabil îşi vor pune întrebarea „unde e sigla
Mercedes?”.

Transformarea maşinii a fost totală la nivel estetic,
Hidalgo având cu adevărat acel aer al maşinilor de epocă pe
care îl caută orice colecţionar
. Mai ales dacă vorbim de
colecţionari care îşi amintesc cu plăcere de modelele Bugatti
Atlantic.

Interior mai luxos ca la SLKInteriorul reuşeşte să fie cât
de cât pe placul colecţionarilor
: deşi nu este modificat
faţă de un SLK de serie, aspectul său este cu totul altul, deoarece
este îmbrăcat complet în piele şi garnisit cu inserţii din lemn de
esenţă rară. Păcat doar că sunt încă destule butoane din plastic,
acestea fiind singurele care fac notă discordantă cu impresia
nobiliară a habitaclului.

Partea tehnică, după cum spuneam, provine integral de la
Mercedes SLK AMG, ceea ce înseamnă că sub capota din faţă
avem un V8 de 5,5 litri, 360 CP şi 510 Nm
, care îşi
transmite puterea roţilor din spate prin intermediul unei cutii de
viteze automate cu 7 trepte.

320.000 euro si 5 masini pe anFaţă de un SLK AMG normal,
caroseria lui Hidalgo creşte în lungime de la 4,1 metri la
nu mai puţin de 4,7 metri
, în timp ce ampatamentul creşte
şi el cu 40 cm, ajungând la 2,83 metri. În schimb, masa maşinii
scade cu aproximativ 100 kg, panourile caroseriei fiind din
aluminiu şi fibră de carbon.

Hidalgo va avea un grad ridicat al exclusivităţii: în primul
rând, preţul se cifrează la nu mai puţin de 428.000 franci
elveţieni (circa 320.000 euro)
, iar în al doilea rând
vorbim de o cadenţă de fabricaţie de numai 5 exemplare pe an. Dacă
vi se pare mai reuşit decât un Morgan Aero, nu pierdeţi timpul!

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide