Ferrari 599 GTB Fiorano Bi-Kompressor by Novitec Rosso

Tratamentul cu bi-compresor se adresează persoanelor cu importante carenţe la nivelul de adrenalină şi este tot timpul precedat de un antrenament pe circuit.

Ferrari 599 GTB Fiorano Bi-Kompressor by Novitec Rosso Ferrari 599 GTB Fiorano Bi-Kompressor by Novitec Rosso

Afumarea stopurilor face parte din tuningCând vorbim de tuning la motor, mulţi preparatori se mulţumesc să schimbe softul de management al motorului şi gata plusul de putere. Italienii de la Novitec Rosso au mers puţin mai departe şi au montat pe V12-le de pe 599 GTB două compresoare, ce au mărit puterea cu 188 CP şi cuplul cu 215 Nm, până la cifrele totale de 808 CP şi 823 Nm.

Foarte bine au făcut, însă preţul este pe măsură: 46.900 de euro pentru un motor modificat. Performanţele pe care le primeşti sunt următoarele: 0-100 km/h în 3,5 secunde, 0-200 km/h în 9,7 secunde şi 0-300 km/h în 25,5 secunde, viteza maximă fiind de peste 340 km/h. Capacitatea tehnică a celor de la Novitec Rosso nu se opreşte doar la capitolul motoare, tunerul italian având in ofertă şi un pachet aerodinamic plus un sistem de frânare cu cele mai mari discuri de pe piaţă. Dar preţul acestor modificări nu a fost dat. Pentru a vă face o idee, vedeţi mai sus cât costă doar modificare motorului.


Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.