Ferrari Enzo transformat în Gemballa MIG-U1

Autor: Dan Vache 12 ian. 2010 Tuning auto

ExteriorExtraordinarul
Ferrari Enzo
rămâne unul dintre visele pe patru roţi care fac
să tremure multe supersportive ale momentului. Din cele doar 399 de
bucăţi produse la Marannelo, tunerul Uwe Gemballa este
pregătit să transforme 25 de unităţi în MIG-U1
. Ce
înseamnă, de fapt, MIG-U1.

În primul rând, o transformare importantă a aspectului şi
aerodinamicii, caroseria primind foarte multe elemente
aerodinamice din carbon
, pentru creşterea portanţei:
lamela din spoilerul faţă creşte forţa de apăsare cu 35 kg, în timp
ce flapsul de pe eleronul spate creşte forţa de apăsare cu 85 kg
(la viteze mai mari de 120 km/h, flapsul coboară).

Fantele de aerisire au fost concepute în relaţie cu un
nou sistem de răcire al sistemului de frânare şi al
motorului
, fiecare excrecenţă sau orificiu din caroserie
având un rol bine definit. Maşina a primit chiar şi un radiator
suplimentar pentru răcirea motorului, datorită modificărilor aduse
caroseriei, care are consolele faţă şi spate mai lungi.

InteriorPentru utilizarea cotidiană, MIG-U1
beneficiază opţional de un sistem electric-hidraulic de ajustare a
gărzii la sol cu până la 45 mm
, prin simpla apăsare a unui
buton din habitaclu. Atunci când maşina depăşeşte 80 km/h, este
comandată automat revenirea la garda la sol iniţială, potrivită
pentru o aerodinamică excelentă la viteze mari. De menţionat şi
setarea suspensiei reglabile, pentru îmbunătăţirea manevrabilităţii
şi a confortului la rulare.

Jantele sunt de origine Gemballa, din seria GTR Racing,
având dimensiuni de 265/35 ZR 19 în faţă şi 335/30 ZR 20 în
spate
, iar aliajul uşor folosit în construcţia lor duce la
o masă suspendată extrem de redusă, de numai 16 kg pentru fiecare
jantă.

Motorul V12 de 6,0 litri a fost şi el upgradat, ajungând
de la 659 CP la 700 CP
. Modificările principale ţin de
reprogramarea unităţii centrale, dar şi de adoptarea unei noi linii
de evacuare, cu patru ieşiri şi control pneumatic al flapsurilor,
pentru un sunet racing şi inconfundabil.

Interiorul a fost şi el modificat, pe gusturile clienţilor
amatori de extravaganţă şi individualism. Pentru Gemballa
MIG-U1 au fost concepute special scaunele sportive
, în
timp ce consola centrală şi volanul sunt customizabile, după
preferinţele clienţilor. Gemballa plusează cu tapiţarea integrală a
habitaclului în piele scumpă sau cu un sistem multimedia de top, cu
ecran tactil de 7″ şi amplificator de 950 Watt.

Bineînţeles, nu lipsesc logo-urile Gemballa de pe scaune,
covoraşe sau centurile de siguranţă. Despre preţ, nici un cuvânt.
Dar, având în vedere că vorbim despre tunarea unei maşini aşa de
exclusiviste precum Enzo, nici nu mai are importanţă câte zerouri
trebuie să aibă cecul.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide