Lumma CLR 500 RS2 bazat pe BMW Seria 5

Cei care consideră că noul BMW Seria 5 nu arată suficient de agresiv vor fi probabil foarte satisfăcuţi de creaţia ruşilor de la TopCar şi a tunerului german Lumma Design.

Lumma CLR 500 RS2 bazat pe BMW Seria 5 Lumma CLR 500 RS2 bazat pe BMW Seria 5

Încă de la finalul anului trecut, cei de la Lumma Design anunţau că pregătesc un kit serios pentru modificarea noului BMW Seria 5. Însă atunci am avut parte doar de nişte randări cu modificări virtuale ale maşinii.

Acum, însă, kitul este gata, ba chiar a putut fi vizionat în premieră la Salonul Auto Moscova 2010 - evident, din moment ce este creaţia unui parteneriat între ruşii de la TopCar şi germanii de la Lumma Desgin.

BMW Seria 5 a fost transformat in bestia Lumma CLR 500 RS2

După cum se poate observa din imagini, BMW Seria 5 are un look schimbat foarte mult, devenind o maşină mult mai agresivă. Spoilerul frontal este total modificat, având prize de aer majorate, iar în partea inferioară lumini de poziţie de tip LED. Capota este înlocuită cu una custom-made, din fibră de carbon şi care beneficiază de două prize de aerisire.

Impresia de forţă este accentuată de pasajele mai late ale roţilor, dar şi de pragurile care integrează prize pentru circularea aerului. Jantele sunt de tipul Lumma R19, fiind finisate în negru-satin, iar pe aripi, în faţa portierelor, au fost integrate mici fante în stilul M3.

Kitul exterior pentru Lumma CLR 500 RS2 abunda in elemente din fibra de carbon

Spatele completează un look deosebit de agresiv, nota de "bandit" fiind accentuată de stopurile fumurii. Spoilerul este, şi în acest caz, realizat din fibră de carbon, integrând un difuzor bine evidenţiat de cele două perechi de evacuări cromate. De remarcat eleronul din fibră de carbon de pe capota portbagajului, cu un design foarte reuşit.

Detalii despre modificările tehnice nu avem, deocamdată, singura informaţie ţinând de puterea motorului twin-turbo de 3,0 litri, de pe 535i, care a crescut de la 306 CP la 380 CP, adică aproape de ceea ce oferă V8-ul de pe versiunea de top BMW 550i.

Interiorul lui Lumma CLR 500 RS2 este negru. Atmosfera este de masina de banditi

Nici interiorul nu a scăpat neatins, fiind garnisit, de asemenea, cu inserţii din fibră de carbon, în timp ce tapiţeria neagră este "asezonată" cu o cusătură galbenă, contrastul fiind de natură să-i confere habitaclului o ambianţă foarte rece.

Primul exemplar Lumma CLR 500 RS2 are un preţ pe măsură: peste 130.000 euro. Pentru fanaticii lui Seria 5, probabil merită să dai aproape dublu faţă de un BMW M3...

Pretul pentru un BMW 535i modificat in Lumma CLR 500 RS2 este de peste 130.000 euro

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.